Det koker hos meg

Den siste uken har vært innenfor det man trygt kan kalle kokende! Jeg jobber i barnehage, og jeg merker at etter hele dager ute i solen er jeg rett og slett ferdig stekt, kokt, eller hva nå enn man vil kalle det. Varmt er det i alle fall, såpass ille at vi har fått inn to nye airconditionvifter her de siste dagene, og hageslangen har blitt flittig brukt som leke her i denne varmen!

Varme, solfylte dager må selvfølgelig utnyttes til det fulle. I dag hadde jeg ukas eneste fridag, og den benyttet vi til å henge med BFF og alle barna på stranda på Nordstrand bad. Vi har rett og slett hatt det helt fantastisk, både liten og stor. Som Nathaniel sa selv tidligere i dag, i det han var i full krabbefangstmodus; «Mamma, jeg er så lykkelig!»

8 kommentarer
    1. Ehhh… og nå jobber du plutselig i barnehage… trur du prøver å dekke over sannheten om at du jobber som telefon selger…

    2. 20:48!
      Da er det samme gamle leksa; gørr og galle fra en misfornøyd sur kjærring. Jeg gjentar at har du ikke noe pent å si hold din munn lukket og get a life!
      Heia Rannveig; stå på!

    3. Det er fullt mulig å ha to arbeidsplasser. Skjønner ikke at dette er så vanskelig å forstå. Det finnes mange som jobber flere deltidstillinger for å få jobbet nok. Folk er dumme…

    4. Aircondition vifte, hva er det ? En vifte som blåser kald luft ? Imotsetning til vanlig vifter som bare sirkulerer rundt på luften som er der fra før ? Hvor har du kjøpt det ? Jeg kjøpte just ei vanlig tårnvifte, men finnes det vifter som blåser kald luft , uten at man trenger lage hull i veggen eller ha en slange ut av vinduet, så er jeg veldig interessert i å høre hvor du har fått tak i noe slikt ! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg