.

.

25 kommentarer
    1. Er det fordi det må postes så og så mange innlegg at disse tomme kommer? For da stemmer datoen liksom.

    2. Ser på Snap at Sienna sitter i bilstol med selen nedpå armene og ikke stramt over skuldrene. Du vet at det er livsfarlig? Sist jeg påpekte noe av det samme, så slettet du kommentaren min. Hvorfor? Du utsetter barnet ditt for livsfare, men vil ikke at noen skal si noe på det?

    3. Ville vel tatt en ekstra titt på bilde før jeg hadde lagt det ut på IG. E med synlige brystvorter over genseren, S ser en rett inn i skrittet uten bleie og N er så møkkete at klærne kan stå av seg selv. Kunne vært et koselig bilde med oldemor med kun noen små grep. Skjerpings!!!

    4. Må si meg litt enig med 18:32 her. Spesielt for S sin del burde du slette bilde da man ser rett inn i skrittet hennes.

    5. Kan jeg spørre om hvorfor du ikke snakker dialekt? Høres litt ut som du spiller en rolle, altså ikke helt naturlig.

    6. Må si jeg er sjokkert over alle de fæle kommentarene om skitne unger,feil bilsete,dialekt og annet dritt.Er livet deres så fælt att dere ikke har noe annet å gjøre enn å spy ut dritt her.Gå heller ut å nyt sola og livet,så kansje humøret stiger!!

    7. Min kommentar om dialekt var egentlig ren nysgjerrighet. Lurer på hvorfor man legger fra seg dialekten sin og snakker et stivt og unaturlig østlandsk. Det gjelder ikke bare denne bloggeren. Men tenkte det kunne være et interessant tema.
      Skitne barn så jeg ikke på bildet, men enig i det med S.

    8. Mette: Skrevet om feil bilstol? Nope! Men feilbruk, ja! Vil ikke si at det er å spy ut dritt når man påpeker at man gjør noe livsfarlig og ulovlig. Spesielt når man har på en fin måte sagt i fra flere ganger at hun bryter norsk lov og utsetter barnet for livsfare, og hun velger å gi blaffen – da burde vel kanskje blogger her ta til seg kritikken som er gitt i beste mening istedenfor å slette kommentarer. Kommentaren min om feilbruk av bilstolen var ikke frekk eller i nærheten av å “spy ut dritt”. Det var et desperat forsøk på å få det inn hos blogger at hun utsetter barnet sitt for livsfare samt bryter loven. Jeg blåser i om ungene er skitne eller at man bruker en annen dialekt enn man egentlig har. Jeg bryr meg om barnas rett på å bli sikrer i bil etter norsk lov!

    9. Anonym over meg: hun kan sitte i en sånn selv om det ikke er bra. Men hun kan IKKE sitte i en sånn stol når den blir brukt feil. Er det vanskelig å forstå? Trenger ikke skjerpe meg, jeg.

    10. I følge utsagn fra deg selv hadde du fått deg ny bil, en BMW som du har avbildet deg selv med flere ganger. Men bilen du stadig fyller olje på er en Toyota. Er det løgn at du har ny bil eller er den ikke din?

    11. Ja BMW er Kjæresten sin, sjekker du breg, ser du prisen. Sjekk adresse i grunnbok ser du ikaso krav bidrag nav. Er vel sammen med R for at hun skal gå bort fra kravet…..

    12. Tomme innlegg er akkurat som åpen post; Spør eller kommenter akkurat som du vil.
      Men behøver du å fortelle «hele» verden at du har menssmerter hver j..vla gang?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg