Jeg er forelsket, og ikke i læreren..

For et halvt år siden , helt tilfeldig, møtte jeg Stian, pappaen til Sienna. Vi var begge litt bedugget, om man kan si det slik, og vi bestemte oss for å snakke. Snakke om alt som har vært. Tilgi, og legge ting bak oss. Jeg har alltid trodd at jeg skulle føle mye bitterhet, men det har jeg ikke følt på en eneste gang. Jeg har forståelse for at ting har vært vanskelig for oss alle, og det er menneskelig å feile. Det viktige er hva vi velger å gjøre fra nå av. Fra første øyeblikk følte jeg på en følelse jeg ikke har kjent på flere år, som jeg tror også ganske umiddelbart var gjengjeldt – forelskelse! 

Jeg trenger vel ikke si at det har vært helt fantastisk for alle. Å se far og datter sammen ga meg, og gir meg fortsatt virkelig fred lengst inni sjelen. Å være alenemor er helt greit, og det har vært helt topp for meg så lenge jeg har vært det. Men å være en familie er selvfølgelig det jeg ønsker meg aller mest. Det gir meg ekte lykke å se hvor glad Sienna er i pappaen sin, og vice versa. Jeg hadde aldri i verden trodd at våre veier skulle krysses på denne måten, men livet er en merkelig ting. Det gir deg de tyngste nedturene, men også de mest fanstastiske overraskelsene. Nå har vi kjøpt hus, skal pusse opp og vi flytter sammen om et par måneder. Jeg er så lykkelig!

Følg meg gjerne på Snapchat @rannveigheit♥ og Instagram @Ranveicharlotte♥

PS: Om dere har noen spørsmål, tenkte jeg kanskje å lage en liten spørsmålsrunde rundt dette her! Spør gjerne om dere lurer på noe 🙂 

40 kommentarer
    1. Så glad på deres vegne, gratulerer 🙂 Har lurt på hvordan du har klart å tilgi han. Alle kan gjøre feil, men noen feil setter dypere spor enn andre. Og det har virket som dette for deg har vært et stort svik, både ovenfor deg og din datter. Du virker nå utrolig storsinnet, jeg er imponert over deg og hva du klarer 🙂
      Har han kommet med noen forklaring på oppførsel, siden du klarer å legge den bak deg og se på han i et helt annet lys?
      Er du redd for han skal stikke av og forsvinne fra livet deres?

    2. Jeg har fulgt deg så lenge jeg kan huske og har alltid beundret deg for alt du har fått til, oftest alene. Du er en stor inspirasjon for meg som er alene med to små. Du gjør alt så bra, og jeg er nesten helt sikker på at du gjør ungene dine utrolig lykkelig! Jeg er så glad for å se at du ikke er alene lenger, og at du endelig har noen som kan hjelpe og ta vare på deg også. Du fortjener kun det beste og mer enn det. Etter alt du har gått igjennom og alt du har gjort for dine barn, så unner jeg deg denne lykken. Også så fantastisk at det er han du har et barn med <3 Lykke til med samboerskap og nytt hus. Dette blir kjempe fint for dere alle 5 <3 stoor klem til deg Ranvei!

    3. Så kjekt innlegg og gratulerer med kjæreste 🙂 Vell fortjent!
      -hvordan har Sienna og de andre ungene reagert på å få en “ny mann” inn i livet?
      -ønsker dere dere flere barn?
      -hva synes han om å være pappa og bonuspappa?
      -hvor skal dere flytte?
      -hadde han kjæreste når dere møttes for å snakke ut?
      -hva liker du best ved han?
      Gleder meg til å følge deg videre med oppussing, innredning og familieliv 🙂

    4. Det å legge ut et slikt bilde, understreker viktigheten at noen rundt deg burde hjulpet deg – til å beskytte deg selv – mot deg selv.

    5. Kan du legge ut bilder innvendig av huset/ evt oppussing og slikt etterhvert?
      Glømte heilt å si te deg at jeg hadde følgt bloggen din i fleire år, og at jeg nå har begynt igjen etter at du var innom jobben min for ca 2 uker sea. (Når du skulle ha olje) Stå på, virker som du gjør en veldig god jobb med alt👌🏽

    6. Fantastisk! Har lest bloggen din noen år og du virker som en god mamma som alltid setter barna først! Du fortjener virkelig å være forelsket og lykkelig!💖

    7. Så fint for dere, og ikke minst Sienna at alt løste seg til slutt. Får vi være med på oppussing og innredning framover ?

    8. Du har ikke vært bitter… ehhhh… Hvem har sitti og sutra og vært bitter over at han ikke har vist mere interesse i starten av Siena sitt første leveår, det er du det! Så mange ganger du har skrivi at du ikke ville skrive noe mere om han, forde han har gitt faan i sin egen datter. Men vips så har det dukket opp enda et innlegg om han og hvor dust han har vært! Så jo, du har vært bitter på han opptil flere ganger!

    9. Gratulerer så masse med alt!:) blogg om oppussing! Det vil alle alltid lese om! Og kansje litt mer utseende?

    10. er så utrolig glad på dine vegner, du fortjener virkelig dette 🙂
      noen spørsmål :
      ser du for deg flere barn ,eller ønsker du ikke flere ?
      Vil du gifte deg hvis det blir aktuelt en dag ?
      Hva håper du på har skjedd i livet ditt om 10 år ? 🙂

    11. Så koselig å lese! Dette fortjener du <3 Har fulgt bloggen din i mange år, siden svangerskapet med Nathaniel, og jeg må si at du har god grunn til å være stolt over deg selv. Stått på egne ben hele tiden og klart deg med tre små, helt alene. Masse lykke til med flytting og skolestart!
      Stor klem <3

    12. Så utrolig koselig å lese! Jeg er så glad på dine vegne ❤ Så bra dere har dått ordnet opp, og at ting ordnet seg for dere. Så bra at Sienna får bli kjent med pappan sin ❤ Hvordan reagerte barna da pappan til Sienne plutselig dukket opp i livet deres?

    13. Jeg er så utrolig glad på deres vegne!!! Og synes det er fantastisk gjort av deg og tilgi og slippe han inn i livet deres. Du er bare helt fantastisk, jeg beundrer deg så mye.
      Jeg lurer på hvordan Sienna reagerte da de møttes? <3

    14. Er det mulighet for å lese bloggen din da du blogget for familieprat? Når jeg går inn der, kommer der bare opp at den ikke eksisterer. Hadde vært spennende å lese bloggen din fra tiden du ble gravid med Sienna 🙂

    15. Det er imponerende 😊 Jeg vet ikke om jeg hadde klart å stole på han etter det dere gikk igjennom. Håper dere holder sammen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg