Jeg hadde bare to barn

Vi har så langt hatt en aldeles strålende helg. Innviet den med fredagstaco med alle mine favorittpersoner her i verden, og så fantastisk herlig det var å se Emma igjen, etter pappauke!

I dag skulle Sienna i barnebursdag, og siden hun var der med Pappan tok jeg med meg de to største barna på tuuuusenfryd. Altså, vi har hatt den beste dagen i dag. Det er deilig å kunne ha fullt fokus på noen av barna alene av og til!

Vi har kjørt både speedmonster, space shot, og en hel haug med andre morsomme greier, i tillegg til at barna fikk badet og plasket seg greit på Tusenfryds badeland til tross for litt lugubert vær i dag. For en fin dag, og for noen fine barn jeg er så heldig å være mamma til!

Dagen ble avsluttet med en delikat lakseform og litt selvskryt over hvor tøffe vi faktisk er. Tenk det!

24 kommentarer
    1. Har du fått tillatelse til å legge ut bilder av andres barn på din offentlige blogg? Du av alle burde vite at det er ulovlig uten samtykke

    2. Har du egentlig noe med hvem som passet barna hennes når hun tok speedmonster? Herregud! Det er da hvertfall ikke ditt ansvar!
      Så koselig helg! Og skjønne barn ❤️💕

    3. Koselig med en dag på tusenfryd . Hvorfor skal alle komme med spydige kommentarer om hviorfor hun gjør ditt Og hvorfor datt. Har dere ikke noe hyggelig å si så la vær og kommenter . Nettroll .no

    4. Josefine… Det er for faan lov å spørre! Hvorfor dra dette ut til det negative, når det mest sannsynlig var ment som at noen lurer!!!!

    5. Ja og hun har all rett å ikke dele det Med alle.. kontrollfreaker spørr om sånn drar bare folk ned. DET er negativt la henne være. Hun klarer å passe på barna selv Og hva gjør deg rett til å vite hvem som passer barna hennes. Er hennes barn ikke dine.

    6. Josefine (eller Ranveig):
      Det virker som at hun var der alene med en 6 åring og en 4 åring. Er ikke så veldig rart at vi lurer da på om hvem som passet barna hennes mens hun tok speedmonster. Siden hun (du) ikke velger å svare på dette, så tar jeg det som et svar på at det var ingen. Noe som er helt uansvarlig!

    7. Josefine… Igjen, hu spurte om noe så hvor faan kommer kontrollfreak inn! Er du virkelig så tett i huet at folk spør, bare for å kontrollere, da tar du jævelig feil!!! Og om hu ikke har med noen som ikke kan passe barna, så klarer ikke R å passe barna selv, for åssen faan er det mulig når hu sitter i en karusell!!!!! “Det er hennes barn, ikke dine” hvor barnslig kan en bli… Trur du er ei som enda ikke er ferdig på u.skolen og ikke aner om hva en selv prater om! Get a fucking life!

    8. Er ikke her for å diskutere syntes bare du kan passe dine egne saker istede for å hakke på andre. Hun har ingen plikt til å fortelle verken deg eller meg noe som helst så les bloggen eller la vær og vær glad for det hun deler. Det er IKKe ditt ansvar å overvåke. Syntes rannveig virker som en veldig flink mamma som klarer å passe på barna sine selv uten at en anonym random på Internett skal slenge kommentarer på hennes blogg for å hakke Ned og «overvåke»: Sorry men det blir for dumt. Det virker som om du bare er her inne for å spre negativitet derfor avsluttes denne dialogen her.

    9. Josefine: Avslutte denne diskusjonen? Du heiv deg jo på her, jeg stilte Rannveig et spørsmål, ikke deg. Er du her inne som hennes assistent for å gå i forsvarsmodus for henne uten å svare ordentlig på spørsmål? Ikke bli med i en diskusjon du ikke kan fullføre.

    10. herregud, nå må folk slutte og blande seg sånn. Nydelige bilder ranvei :).
      dere som bare sutrer ,slutt og les da, hvis det plager dere så jævelig mye.. hun er en mammablogger, naturlig barna er en del da.

    11. Fint at du har kost deg med barna☺️Men vil også minne om at det er ulovlig å legge ut bilder av andres barn uten samtykke.Ha en fin dag!

    12. Hej, jeg hedder “Tina Petersen” Jeg er fra Odense, Danmark. Jeg var gift i 9 år med Oliver, og vi havde begge to (2) sønner sammen. Oliver var min elsker i gymnasiet, min drømmemand og jeg elskede ham mere end ord kan udtrykke. Pludselig begyndte min mand at sove ude og give forskellige undskyldninger for, hvorfor han ikke kan komme hjem. De børn, der plejede at altid have været omkring deres far, ser nu byg. Han begyndte at have affærer med andre kvinder uden for ikke at overveje, hvordan børnene eller jeg vil have det.

      Hele min verden blev knust, og det ser ud til, at jeg mistede den eneste person, jeg nogensinde virkelig har elsket. Det blev værre på et tidspunkt, at han anmodede om skilsmisse … Jeg prøvede mit bedste for at få ham til at skifte mening og blive hos mig og børnene, men al indsats var nytteløs. Jeg bønfaldt og prøvede alt, men stadig, intet virkede.

      Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig for denne vidunderlige, store stavebeslag, der til sidst hjalp mig med … Jeg har aldrig været fan af ting som dette, men besluttede bare at prøve modvilligt, fordi jeg var desperat og havde intet valg … Han bad specielle bønner og brugte rødder og urter … Inden for 2 dage ringede Oliver til mig og var ked af alt det følelsesmæssige traume, han havde forårsaget mig, han flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt som en stor familie igen. hvad et vidunderligt mirakel doktor Zuzu gjorde for mig og min familie. Han hjalp mig også med at løse mit gigtproblem, som jeg har beskæftiget mig med i årevis

      Jeg har introduceret ham for en masse par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder … Jeg er overbevist om, at nogen derude har brug for hans hjælp. For hastende hjælp af enhver art, kontakt doktor Zuzu nu via hans e-mail: [email protected] eller WhatsApp ham på 2347013499818 og kontakt også læge Zuzu på Viber via 2347013499818

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg