Alt på en gang

Sliten vil være en sterk underdrivelse av hvordan jeg føler meg akkurat nå. Meget sterk underdrivelse.

Samtidig som jeg tar meg av tre barn og alle deres rutiner og aktiviteter, har jeg et drøss med prøver og innleveringer på skolen om dagen som jeg må bruke all fritiden min på,i tillegg til å stå midt i både flytting (vi flytter innen neste helg) til vårt nye hus og oppkommende BUP utredning. Det er heftig, det skal ingen si noe på altså. Det er ingen tid til noe blogg oppi her.

Siden sist har vår skjønne lille Emmaskatt fylt år, hun ble hele fem år! Det ble feiret med ikke mindre enn tre feiringer. Sånn er det å ha to hjem! Og når vi er kommet oss på plass med flytting, blir det barnehagebursdag for henne. Akkurat nå er det helt utenkelig å skulle arrangere noe, for å si det sånn. Føler hjernen min er vridd i alle retninger fra før av, og jeg kan nesten ikke vente med å gå tilbake til å kunne fokusere aller mest på skole og kun de dagligdagse tingene.

Denne helgen har jeg alle tre skatter hjemme, og vi viet den inn med å ha «pizzaverksted» i går. Barna fikk nemlig lov til å lage sin helt egne pizza, og de var suuuperflinke. Alt man har laget selv smaker litt bedre! I dag har vi tilbragt dagen på Triaden, Barnas dag. En dag stappfull av aktiviteter for barna, og en dag stappfull av mennesker. De har fått glitra håret sitt, fått «tatovering» og ansiktsmaling, sett på Piratshow, og lagd sine egne skoleboller. Vi benyttet dagen på et kjøpesenter til å kjøpe inn nødvendige ting som sherox og vinterjakker. Jeg er mer eller mindre kjørt i hodet, mest av alt av mennesker overalt flere timer i strekk, men barna har stooorkost seg, og det er det verdt! ❤

Litt fra de siste dagene! Jeg har ingen plan om å blogge fast, det tillater rett og slett ikke tiden. Men for min egen del, jevnlig, slik at jeg kan fortsette å bruke denne til dagboken om mitt liv, som jeg kan se tilbake på når jeg blir gammel og grå!

32 kommentarer
    1. Jeg hadde satt barna til venner og familie og brukt helgen til skolearbeid og pakking. Litt rå svært og dra på slike utflukter når man er midt i så masse. Du kan bli alvorlig syk om du ikke blir bedre på å prioritere det viktigste først

    2. Hvor er det du skal flytte? Du skulle jo egentlig flytte med Stian, men siden det ikke ble noe av, hvor skal du flytte da?

    3. Kom tilfeldigvis innom bloggen din og vil påpeke at du ser ut som en veldig god mamma ;ref posten “kle på deg du er mamma”

    4. Til Live: jeg synes det er en drøy påstand å komme med her inne. Uansett om dette skulle være sant eller ikke. Du har ingen rett til å utlevere noen i et slikt kommentarfelt!

    5. Herregud..Live og resten av dere som slenger dritt. Kom dere ut av kjellerhullet dere sitter i,Å skaff dere en jobb og kanskje ett liv. Blir flau av å se så lite iq i omløp

    6. Hvordan i all verden kan du få deg til å skrive om BUP-utredning på bloggen. Dette er utlevering av eget barn!

    7. Hei Rannveig 🙂 Jeg har fulgt bloggen din helt fra start når du var gravid med Nathaniel. Vi er like gamle, og jeg var også gravid i samme periode som deg. Jeg har aldri kommentert før, men syns bloggen din er inspirerende, ærlig og du legger ikke skjul på noe 🙂 Har heiet på deg hele veien. Veldig kjekt å lese at du og Pappen til Sienna har funnet hverandre <3

    8. Jeg har lest bloggen i noen år nå, for å få tips til mammalivet, der man faktisk kommer seg ut av joggebuksa og kan være seg selv og mamma uten å se shabby ut.
      Og må si meg overrasket over at enkelte personer kan påstå både samlivsbrudd, graviditet og abort. Ranvei må vel få ha noe privat selv om hun deler mye på bloggen. Og om hun har hatt et samlivsbrudd, la no ho få lov å komme seg over det, om det er tilfelle, og om ho er gravid/har tatt abort; så kan ho nok stå for sine egne valg, uten at nettrolla skal komme med masse drit.

    9. Er ikke enig i eksponering din av dine egne barn, men ville bare minne deg på at du må ha foreldrenes samtykke til å legge ut bilder av andres barn.
      V

    10. Har ikke lest bloggen din på lenge og det var så koselig å droppe innom igjen. FOR en god mamma du er for dine små. Nydelige små og vakker mamma. Det oser kjærlighet mellom deg og barna dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg