Shopping

Jeg og Katrine var på shopping på fredag, fikk lønn så det måtte jo feires ;- )

Og gud det var godt ! Har vært blakk veldig lenge nå så det føltes litt som å bli jente på nytt.. haha Kjøpte en del klær som jeg ikke gidder å ta bilde av

  MEN.. her er hvertfall noe :

 


Babyklær til litt over 1000 kr, ikke alt er med på bildet, men tok med det jeg syntes var finest. Alle klærne er i “intetkjønnfarger”,i og med at jeg ikke vet kjønnet, altså, i beige, brun, hvit, og sånne I<3Mum osv.. søtt ! Alle kjærne på bildet er fra H&M. De har veldig fine babyklær synes jeg 🙂

 


3 par sko fra Bianco, ELSKER Bianco sko 😀 

Og i og med at de hadde 3 sko for 2 så kjøpte jeg lik egodt bare 2 par i stedenfor og fikk 1 par gratis.. SMART !

Uansett..  de i beige og svart er samme sko, bare i forskjellige farger, og de i midten er i lys denim og har  kilehæl, de er dødskule ! Absolutt verdt pengene .. Ikke det at jeg kommer til å gå så veldig mye i høyhælte sko fremover, i og med at jeg er gravid. Men tenkte neste sommer eller noe 🙂

 


Hårfarge/bleking fra Depend, den beste blekingen jeg noen gang har prøvd hvertfall. Anbefales!

Akrylnegler fra Fingrs, de er også de neglene jeg foretrekker om jeg skal sette på falske negler, holder myye mye lenger enn vanlige løsnegler.  Også trenger man liksom ikke å unngå å bruke henderne når man har de på i frykt for at dem skal falle av. 

Mineralpudder fra I.D: Dekker sånn helt passe ok, men er veldig bra om man sliter med uren hud pga at det ikke tetter igjen porene slik vanlige foundations gjør

Lipgloss fra Clarins i fargen 02. Den er ikke klissete og ekkel slik mange lipglosser kan være, akkurat denne finnes bare i 2 farger , en bærfarget og en i peach ( den jeg har). Tommelopp !

Negelakk fra Depend. Disse er vel helt greie , om man vil teste ut nye farger og sånn, så slipper man å kjøpe så store flasker liksom..  🙂

 


Resultatet av akrylneglene, syns det ble veldig pent og best av alt så ser det faktisk naturlig ut.

Neglene kostet forresten rundt 100-150 kr, husker ikke heelt

:))






 

 

9 kommentarer
    1. Lurer på om d er skadelig for ungen om du farger håret, vet ikke om d e bare noe æ har hørt :P. Hvertfall, du må tenke på at d e mye man burde holde seg borte fra når man er gravid 😉

    2. åh guuud kor mange på facebook å her som kommentere negativt å ber deg om å passe på både ditt å datt om ka som e farlig å skadelig osvosv… :p Å det værste e jo at det e dem samme hver gang! Nei Rannveig, KOS deg som gravid, å kos deg som mamma! 🙂 Og gratulerer!

    3. Ida Sofie: Mange som advare mot forskjellige ting osv.. men eneste æ høre på når det gjeld graviditet og ka man skal unngå e jo jordmora og legen, for dem antar ikke, dem vet ;- ) Tusen takk Ida, det skal æ gjøre ! Koselig med sånne kommentara !! 🙂

    4. Marita Næss: Neida, har bleka det i forrige uka en gang, og det gikk helt fint. Tror nok røyk og sånn e en del skadeligere enn bleking. Hvis æ skal holde meg unna alt som KAN være farlig så må æ jo bare sitte inne, haha :- )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg