Fin start på dagen? ELLER IKKE !

Ja, da var altså frokosten jeg nettop spiste kommet opp igjenn og er nå skylt ned i do, snakk om sløsing av både tid og mat altså ! Og jeg som trodde dette skulle gi seg etter uke 12,  må vell bare innfinne meg med at sånn er det ikke. 

Mitt tips til dere er å IKKE starte dagen med å drikke to glass vann på styrten, for å deretter spise.  Huff 🙁

 

Jeg spiser forresten for tiden KUN brødskiver med nugatti og ost, med appelsinjuice til, for noen uker siden gikk det kun i makrell i tomat, hahahhah.. ææsj ! Nå har jeg begynt å spise overdrevent mye jordbæryoghurt, så går vell ikke lang tid før DET er det eneste jeg putter i munnen, hahah. 


Nå skal jeg fikse meg og kanskje dra på city eller noe, skal hvertfall ta sol i dag, må få tilbake brunfargen min igjenn ! Kanskje jogge en tur. Har veldig lyst å grille også, siden det er så nydelig vær i dag ! Vi får se hva som skjer 🙂

Snakkeest :* ♥

4 kommentarer

Siste innlegg