Mine tattoveringer og piercinger

Sideen jeg ikke har noe annet mere fornuftig å skrive om, kan jeg jo like godt skrive om dette , hvilke tattoveringer og piercinger jeg har. Har før hatt både i overleppe, og underleppe, flere ganger, samt i nesen, MEN fant ut at jeg ikke er sånn “EMO” type, så det passet seg ikke. Her er hvertfall de jeg enda har!

 

 

TATTOVERINGER:



 

 

Denne Playboyen tok jeg i begynnelsen av november 2010, den sitter nederst bak på ryggen, rett over rumpa., Det gjorde vondt som faen ! Men det var verdt det, for den er litt sånn HAWT 

 



 

 

Dette hjertet tok jeg for flere år siden, men fikk fikset på det ( det var ganske grått) når jeg tok playboyen. Det sitter needenfor trusekanten, så er nok ikke så mange som har sett det, mehehh 

 

 

 

 

PIERCINGER:


Denne har jeg i tungen, slik du ser på bildet. Tok den i Tyrkia sommeren 2010, og har egentlig aldri vært plaget med infeksjoner eller noe annet dritt man kan få.  En ting må jeg bare få komme med, det gjorde jævlig vondt, og var utrolig irriterende i en uke etter jeg hadde piercet den, fordi man prater som om man har noe i kjeften elns. 

 

Denne piercingen min i navlen kostet rundt 800 kr, og er belagt med ekte gull. Det skal egentlig henge ned et gullhjerte fra den, men det har jeg enda ikke fått meg til å sette på igjenn etter at det datt av. 

 

Denne i navlen er vell det første av piercinger og tattoveringer jeg noen gang tok,  var bare 13-14 år gammel og den ble tatt på doen på et av kjøpesentrene her i Alta av min vennine Madelen. 

 

22 kommentarer
    1. piercing i navelen, tunga og underleppa! ein Tatto øve ankelen, eit anker:)( men flere skal de bli):D

    2. Søte de var da 🙂
      Jeg har en strek figur jente jeg har tegnet selv på høyre overarm. Som det står Me under.. nettopp fordi den symboliserer meg, og fordi jeg og jenta mi alltid har tegnet meg slik ihi :).
      Så har jeg en sak, som jeg ikke vet helt hvordan man forklarer på leggen. Som jeg lot vennene mine ta, da jeg lot meg selv være prøve kanin. Sovnet :).
      Så har jeg hatt 8 piercinger, men har nå 5 igjen. Hadde en i halskropen, som kan sees på bloggen min, på bilde mitt der. Den har jeg tatt ut etter 2 år, siden jeg klarte å rive den ganske greit med håndkle. Det samme skjedde med den mellom brystene, samme uflaksen med håndkle der. Den satt nesten 3 år.
      Nå har jeg igjen i tungen, leppen ( munnen ). Nesa, og en hull i hver øreflipp på 10 mm .
      🙂

    3. Har tre tatoveringer nå men skal ta flere. Men skal starte med å bygge på/redesigne de jeg allerede har. Har ingen piercinger nå men har hatt i nesa og tunga men tok dem ut da jeg følte at jeg begynte å bli litt for gammel for dem ;)))

    4. Har piercing i navlen som jeg tok da jeg var 13 år ,
      selv syntes jeg ikke noe sælig om tattoveringer , syntes det er stygt med mange eller masse nedover en arm feks.
      men 1-2 er fint 🙂
      men har ingen planer om og ta noe tattovering selv enda vertfall , hater alt som er med ”sprøyter” / nåler og gjøre 😉

    5. Jeg tokk piercing i navellen i tyrika når jeg var 13 år, jeg fikk lov av mamma til og ta den , og nå er jeg 15 år og har tatt en tatovering i bikinitrusekanten helt lik som din. Den er det bare jeg og ei veninne som veit om , for hadde mamma funnet ut det hadde hun klikka <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg