God morgen alla i hop !

Jeg våknet kl 5 og var LYS våken, litt rart i og med at jeg la meg kl 03:00..   Det kan jo ha noe med at jeg skal på svangerskapskontroll i dag, kl 09:20 !  Dette blir min andre sv.skapskontroll i tilegg til ultralyden, hadde en i uke 9 hos jordmor også, da fikk jeg bare informasjon og helsekortet osv..  Håper på å få høre hjertelyden i dag ! I såfall blir jeg nok å legge video av det på bloggen etterpå. 

Etter kontrollen skal jeg fære å ta sol, føler meg SJUKT bleik om dagen, hahah, selv om jeg nok ikke er det. Så blir det nok litt soving før jeg drar på jobb , også skal jeg og Tor-Even ha DATE i kveld, spise middag ute og kino ♥

Været her i Alta er ikke så fint i dag, men det er sikkert varmt ute, hva vet vel jeg ..

 

-Hva skal du gjøre i dag ? 

KOS dere vidre, det skal jeg ♥

-Rannveig

5 kommentarer

Siste innlegg