Mamma sin lille hjerteknuser

Begge disse bildene er tatt i dag, 15+2.  Magen har vokst mye bare den siste uken, og jeg elsker det..  gleder meg sånn til neste ultralyd, det er nå 26 dager til ! Er så mye positivt framover, jeg bare smiler for meg selv når jeg tenker på framtiden og hvor fint jeg og lille prinsen/prinsessa mi kommer til å få det ! 🙂 ♥ Nyter egentlig tiden som gravid, for jeg syns det er utrolig koselig å vite at min egen lille baby vokser seg større og større for hver dag.Suske er faktisk hele 12 cm lang nå, TENK på det :- )  Gleder meg sånn til å bli mamma , og til å møte lille hjerteknuseren min ♥

– Ha en fin dag <3 – Rannveig


15 kommentarer
    1. Dæven kor du skal drive å vise kroppen heletia ;p greit nok at du legg ut bilda av magen, men det her e jo faktisk litt drøyt 😉

    2. Wonderful! It’s so good to be happy and look forward to the future, certainly the positive attitude is great, hoping you will have a future prince or princess there, hug!.

    3. du har frin kropp! 🙂 Å flott babis mage ;* du får nok sikket ikke strekk merker, kommer vel ann på om moren din fikk det i graviditeten og det er genetisk med strekkmerker og slikt. men du kan jo trene fortsatt i svagerskapet så hjelpe det på sier det 😛

    4. fin kropp ja, heldig der 😛 men som Ina sir kan det umulig være bra for brystan at du går med en liten push-up bh.. eller kanskje det bare va for “anledninga?” viktig å ha fine puppa når man legg ut bilde på nett 😉 hehe

    5. Anonym: Takk skal du ha 🙂 Brystene mine har vokst noe extremt under svangerskapet, så det er nok en naturlig grunn.. og jeg har da virkelig ikke noe imot med litt pushup pupper ? ;- ) KLART er det viktig 😉

    6. Jacqueline: Tuusentakk ! :* E så koslig med sånne fine kommentara,oppi alt drittslenginga ! Ja, har tenkt på å bynne å trene igjenn nu, trente jo mye før svangerskapet.. Men jordmora mente jo at æ blir å få en enkel graviditet.. så håper ho har rett ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg