Ååh, herrrlig !

Jeg vet ikke om jeg har nevnt det i tidligere innlegg, men jeg har faktisk ved et parr anledninger kjent at lillesnusk har hållt på , og sparket inni der de siste dagene. herregud, det er helt HÆRLIG ! For jeg var med en gang sikker på at det ikke kunne være noe annet, i og med at jeg med handa på hjertet kan si at jeg aldri har opplevd denne “rare” følelsen før. Ble så glad <3

Som sikkert mange skjønner, så oppleves ikke denne aktiviteten fra babyen som spark, men mere akkurat som at du har en fisk som svømmer inni magen din og snur på seg.  Men etterhvert blir det nok mere spark-aktig. Gleder meg såånn , herregud..  nå skal jeg gå å legge meg før jeg blir FOR babysyk .  Er rett å slett helt forelsket om dagen, i min snusk ♥

 

Gleder meg til å begynne med alle forberedelsene og innkjøpene til lillesnusk, blir seng i første omgang 🙂 

Natta alle sammen, eller.. blir vell, go morgen ?  Jeg er heeelt døgnvill , huff

Dette er forresten meg selv, et halvt år gammel tipper jeg ? Hahah, jeg var bra skjønn 🙂

-Rannveig ♥

8 kommentarer
    1. Spark i uke 15.. det er umulig. :p
      Masse luft i magen søta.. fosteret veier ikke mer en to
      Snusbokser nå jo.. spark tror jeg nok du må vente med å kjenne..
      Men kan jo føles som du skriver…at d er en fisk som slår borti,
      Eller bobler som sprekker!! Glad jeg snart er i fødsel..
      Å gå gravid er tungt både fysisk og psykisk!! Du er flink!
      stå på videre, og blir spennende å følge deg i graviditeten. Nuss

    2. Idamor: Hvis du ser, så skreiv jeg jo at det føltes som at det var noe som sprellet inni magen min, og ikke som ornklige spark ;- ) Men jo , man kan kjenne spark i uke 15 og det er ikke umulig, jordmor og gynekologen (som jeg var til UL med) mente at jeg kunne kjenne allerede i uke 14 🙂 At det er tungt ja ! Men veldig koselig 🙂 Takk ,det skal jeg gjøre !

    3. Oki.. ja disse jordmødrene har jammen. Forskjellige
      Meninger.. Hehe.. du har fiin mage da.. ligger på sykehuset jeg,
      Blir fødsel idag/natt.. du har en lang vei foran deg,
      Og når du er 3 trimester daa er d heavy ass Hehe.. tipper u
      Får jente.. 🙂 kozånuss

    4. idamor: Hihi, tusentakk ! 🙂 Ja, de jordmødrene har vel det. Du er så heldig ! Misunnelig nok jeg nå.. håper du får en fin fødsel da . Jeg bare gleder meg til alt framover ! Har aldri hatt det så bra som nå i svangerskapet 🙂 Hvorfor tror du jeg får jente? Og hvilket kjønn får du ? :)) Kleem !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg