Navn til lillesnusk bestemt :)

 

 

NB.  DET ER IKKE NOEN AV NAVNENE PÅ BILDET UNDER ! BARE SÅ DET ER SAGT

 

 



Japp, jeg har nå så og si bestemt meg for navn.  Jeg tenker slik at jeg vil ha både ett jentenavn, og ett guttenavn klart til jeg skal på UL og se om det er en liten prinsesse eller en liten prins , slik at jeg vet hva hun/han ville ha hetet om det hadde vært motsatt kjønn.  

De navnene jeg har valgt er veldig spesielle, men utroolig skjønne og fine navn.   Altså ikke noe vanlig navn dere kan forvente. Men er slik jeg alltid har sett det for meg. At mine barn ikke skal hete noe “alle” andre heter.  

Det ene jentenavnet navnet(skal ha dobbelnavn på både gutt og jente), som forøvrig er 100% bestemt, har Fransk opprinnelse, og er helt nydelig ! Men jeg vil ha et navn forran det navnet, og da står det mellom to navn. Det ene navnet er oppkalt etter min avdøde oldemor, og det andre syns jeg bare er veldig fint.  Så vi får se hva det blir til ;- ) 

Når det gjelder guttenavn har jeg egentlig så og si bestemt meg for begge navnene (skal som sagt ha dobbeltnavn) Det ene navnet er på topplisten ( uheldigvis)  Men, jeg har alltid sett for meg at om jeg får en gutt skal han hete det. 

Det andre navnet er veldig fint, og begge navnene er veldig fine, og det siste ganske så sjeldent ;- ) 

 

SÅ, dere får bare smøre dere inn med tålmodighet. For jeg har aldeles ikke tenkt å røpe navnene nå :- )  Vet ikke når jeg blir å fortelle folk det, men det får jeg se etterhvert som tiden går..

Uansett så blir snuske å ha mitt etternavn, Bottolfsen 🙂  Så det blir litt av et navn med andre ord .. hehe 🙂 

– Har du bestemt navn på din snusk ? :- )

– BLOGGES- Rannveig <3

22 kommentarer
    1. Synes de navnene der oppe var ekstremt ordinære og ikke akkurat “sykt” søte, hehe. Jeg har lang vei igjen til jeg i det hele tatt skal tenke på å bli gravid, men jeg har tenkt på navn allerede, haha. Det er vel noe som automatisk kommer opp når man har en kjæreste man er glad i 🙂

    2. Fittetrollet:
      Som jeg skrev, så er det jo IKKE noen av navnene på bildet ! Gahhd :p De navnene jeg har valgt er nok litt mere spesielle enn som så ;- ) Ja, det er jo det. Jeg har hele livet mitt tenkt på hva jeg vil kalle ungene mine, som du sir så er vel det en naturlig ting å gjøre for alle jenter 🙂

    3. Jeg hadde 5 navn klar før lillegutt ble født, men alle navnene ble helt feil da vi fikk se ham. Det tok oss 2måneder etter fødselen å finne navn til ham 😉

    4. Jeg har funnet navn på jente og gutt, vist det blir gutt, skal han hete Ludvig, etter min avdøde oldefar, og jentenavnet holder jeg foreløpig for meg selv, da ingen i Norges land heter det, enda ;-))

    5. Jeg er sinnsykt kresen når det kommer til navn, så hvis jeg noen gang skal ha barn kommer det til å bli diskusjoner i heimen 😛
      I søskenflokken har vi 17 navn fordelt på 8 personen- kun 3 av navnene liker jeg passe greit 😛 Jeg var ganske heldig- jeg fikk kun et kjedelig navn i stedet for 2 og 3, slik som resten av flokken, bortsett fra én bror som også kun har et navn 😛

    6. Jeg har funnet navn på kaninene mine jeg tenkte den ene så litt ut som en løve så den skal hete Leon det er spansk og betyr løve og denn andre skal hete Robbin fordi han lingner på en ekte kanin og Robbin og Rabbit er ganske likt

    7. Gratulerer så mye =) det er kjekt med bebiser 🙂 Jeg ble selv gravid som 18 åring , å var alene mor fra første stund! Det er herlig! 😀 Må ha masse lykke til 😀 du har mye å glede deg til 😉

    8. Ble nysgjerrig nu på navnan du har planlagt:D Morsomt å følge med bloggen din Rannveig! Masse lykke til framover. Trur du kommer til å bli en superskjønn og god mamma ^^,

    9. Ja, her har vi funnet 3 alternativer til jenta vår =) Så skal vi se an hvilket av de tre som passer hene best =) Og ingen av navna har fler enn 500 som heter det i Norge =)

    10. hei 🙂 hvorfor ikke la babyen hete heitmann? mye finere etternavn enn bottolfsen. But then again – min mening 😉 God sommer’a snusken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg