Dagen i går og idag, liiiiten update, mye som skjer ;- *

Ja, i går var jeg hos jordmor for å høre hjertelyden og bare prate litt . Det hun sa når hun sku høre hjertelyden, va at jeg har en skikkelig aktiv krabat inni magen ! 

I 12 tiden dro jeg, mamma og søsteren min til kjøpesenteret, for det var slikt fiiint vær !  Jeg hadde faktisk på meg shorts, for første gang i år hvertfall !  Først dro vi for å shoppe litt klær til mamma, siden hun nettop har hatt bursdag og fått gavekort og slikt. Så hun kjøpte seg et parr sko og en snaasen bukse  ( my choice)  på Noa Noa, og deretter for vi på garnbutikk for at jeg ville ha garn og oppskrift til å strikke et babysett til lille gullet mitt.  Settet inneholder et parr sokker, en lue, en sparkebukse, og en jakke ! Jeg satte lenge å bladde igjennom oppskrifter før jeg fant dette, som jeg falt helt for. Jeg skal strikke alt i hvitt, siden jeg enda ikke vet kjønnet til snuske i magen, og heller pynte med rosa/blå sløyfer osv.

NB: DET ER IKKE DET SOM ER AVBILDET UNDER, kan legge ut bilde av settet slik det ser ut senere. 

Deretter dro vi og spiste på Alfa Omega, en spiseplass/utested i Alta med veldig god mat.  Jeg valgte en fiskerett, som forresten va supergod ! Jeg har fått litt dilla på fisk i det siste, og sånne rare ting som kaviar… haha, jaaaaja ! 

Jeg har forresten verdens beste mamma, som spanderte maten og alt, garnet, strikkepinnene og oppskriften. Snille mammaen min ♥

Her sitter hun forresten å legger opp sokkene til settet til meg ! Noe jeg ikke er helt kvalifisert til… Men er under opplæring av mamma altså !

Siden jeg er nesten 100% sikker på at jeg ikke får i meg nok næring gjennom mat, så har jeg helt siden i begynnelsen av svangerskapet tatt gravid vitaminer, og nå har jeg altså vært å kjøpt den for 2 og 3 trimester, samt for ammeperioden ! Wiiiiho, nå blir lille beby glad ♥

Har også fått extensionsene mine fra PILUS, som jeg planlegger å få satt på i nærmeste framtid. Om du er FLINKIS med påsetting av keratin extensions, og du bor i Alta, så rop ut !  Jeg kan dette selv, men blir litt vanskelig når det er nettop meg selv håret skal settes på ..  De var forresten akkurat slik jeg hadde tenkt, så nå er jeg en stk fornøyd pus !

 

I DAG..   så har jeg ikke gjort så mye annet enn å sole meg på verandaen min.. uheldigvis så har jeg ikke sol der lengere enn til kl 12 , så når sola forsvant der så dro jeg like godt til mamma for å sole meg ! 

 Nå skal vi mest sannsynlig bare dra til byen for å sette oss ute og drikke noe kaldt i varmen ! Lille snuske i magen har vell godt av en liten solsleikepause ! Så dere får koose dere masse , DET skal og gjør jeg ! 

Ha en super fin dag <3 

-BLOGGES- Rannveig og lillegull <3

17 kommentarer
    1. Benedikte: Ja, det e veldig bra og absolutt til det beste for babyen, og ellers så e det jo bra med støtte og omsorg for meg under svangerskapet, for babyen påvirkes jo 🙂

    2. “Okei, lårene mine ser jo ekstremt feite ut ! JEG LOVER, JEG HAR IKKE SÅ FEITE LÅR.. bare spørr Tor-Even !” WTF Rannveig?! Æ kan ikke se poenge du prøve å få fræm engang med den setninga, eller humoren om du prøve å tulle det vekk. Du e en stilk, jada jada. Låran dine ser ikke så svær ut. Fått nok anerkjennelse nu?

    3. Hvorfor skriver du at lårene dine ikke r så feite?
      Haha.. de blir nok litt større.. bare vent litt Til..
      Du e ikke så langt på vei..
      Jeg begynte å legge på meg etter uke 23..
      Hvorfor så opptatt av å ikke bli feit..?
      Du bærer trossalt et barn.. og det er 24 uker igjen av sk ditt.

    4. Nina : Djiises.. skrev jo ikke at lårene mine er feite, skrev at de SER feitere ut på bildet enn det de virkelig er. Klart alle legger litt på seg, men når det er sagt. Fordeom DU ble feit under ditt svangerskap, så betyr det jo ikke at jeg blir det. Og jeg er faktisk litt opptatt av å ikke la utseendet mitt forfalle kun fordi jeg bærer et barn. :- )

    5. Store ord du.. jeg gikk opp 13 kilo.. og det e ikke mye..
      Jeg liker også å se bra ut:) Oh det gjør jeg..
      Man må jo pass på seg selv om man vil se bra ut..
      Men er ikke alle som er heldige:p noen gravide går opp
      30 kg selvom de spiser vanlig og sunt..
      Og poenget mitt med forrige mld Til deg, var at:
      Du trenger ikke unnskylde deg for at lårene dine ser feit ut på bilde..
      Når u vet dem er fine:p og du legger ut mye rart her..
      Da må u regne med å få kommentarer 🙂
      Er ikke ute etter å bitche;) hvorfor kan du ikke
      Være litt mer hyggelig, ikke tro at alle er ute etter å takke ned på deg..
      … 🙂

    6. å d hær vænnskape blir å vare i mange tima, daga? æ gir d 3 daga før du bynne å slænge drit om han ijæn.

    7. Snakker vi å like å høre at folk sier at låran dine ikke ser feit ut? 🙂
      Hahaha… Æ dør inni mæ skjøl..
      Håper du går opp 40 kilo, da kan du kalle dem feit ja 🙂

    8. Så fint at du å Tor-Even e vænna igjen, det e som du sir, det beste for babyen 🙂 Å de over her e bare latterlig. æ syns ikke det va nåt galt i å “informere” om at låran ikke e så svær..

    9. helt fantastisk av DÆ og kommenter hos sanne at ho e fri for hjerne, når du legg ut rumpe og puppebilda over en lav sko og kanskje e det BLONDESTE æ har sett!!!!!!!!?
      Ikke drit dæ ut mer nu:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg