Babyklær og litt til !

Siden det ble så sykt dårlig vær, så dro jeg å tok sol mens mamma dro å gjorde litt andre ting.  Deretter dro vi på Bohus, pga at hun flytter inn i det nye huset sitt kommende fredag, og hun skal ha ny sofa.  Etter det gjorde vi det jeg liker best, nemlig å se på babyklær ! Guuud.. jeg får så god følelse inni meg av å se og kjøpe babyklær ! Loveit ♥

Mamma, eller kommende bestemor kjøpte disse klærne til lille gullet mitt :

Og til slutt disse søte bamsene til lillesnusk ♥

Selv kjøpte jeg kun ting til meg selv

Rosa undertøy, overdel og truse. Måtte jo kjøpe litt større enn det jeg vanligvis bruker, så trusa va jo huuuge til meg.. 



Depend Blondering, den beste man får tak i ! 0 gulskjær i håret når du har brukt den ;- ) Trofast tilhenger jeg , hahah !

Og så lovte jeg jo å legge ut bilde av det søte babysettet jeg skal strikke, so here it comees . 

Lue, jakke, sparkebukse og sokker med sløyfe ! Gleder meg til det er ferdig og til jeg kan bruke det på lille !

Og for de som lurer, JA, dette er sykt avansert å strikke.. 

Nå skal jeg og mamma spise en fiskerett, siden jeg har sånn dilla på fisk om dagene ! I ♥ FISH ! Hehahh.. 

Stekt torsk med parmesan og pesto strødt over, og minitomater ! NAM ! 

Er utrolig glad for at jeg har en slik flink mamma som hjelper meg med alt mellom himmel og jord, og at vi kan prate om alt sammen ! 

 

– BLOGGES- Rannveig <3

17 kommentarer

Siste innlegg