Drama – Can’t live without it !

Jeg tror jeg er en sånn drama magnet ! Det skjer så sykt mye rundt meg hele tiden ! Hahah, gøy !

Jeg får bitchye kommentarer om hvor elendig jeg kommer til å bli som mamma, og hvor miserabelt livet mitt er.  Okei, nå skal jeg spørre dere et spørsmål, STALKERS :  Hvis bloggen min irriterer deg og du ikke liker den, hvorfor bryet med å kommentere det ? Altså, ikke misforstå meg…

JEG ELSKER DRAMA ! Jeg elsker å provosere folk og gjøre sånne svake, svake mennesker som drittslengerne forbanna. 

Og serriøst.. hvor gøy er det ikke med folk som ikke engang tørr å stå for hva de mener, ved å ikke oppgi navn .. hahah ! Cute !  

Men nå skal jeg serriøst sove, eller.. skal hoppe i dusjen først og blir sikkert der en god stund, men etter det skal jeg altså få skjønnhetssøvnen min !  Godnatt Stalkers, U all make my day ! ;- ) 

Dette er meg straks, bortsett fra at jeg ikke vil være like beruset som på dette bildet ! 

Det er forresten fra Tyrkia sommeren 2010, vi hadde nettop kommet på hotellet og var allerede dritings fra flyturen.. Memories ;- *

 

-BLOGGES- Rannveig <3

8 kommentarer
    1. Er du innenfor den grensen eller hva det nå kalles, til at man kan utelukke at barnet i magen din ikke har sånne sykdommer som at den blir funksjonshemmet og sånne diverse sykdommer? Vet at man kan få valg med å ta abort om man får vite om babyen ikke blir en “frisk” baby, men huskeri kke når uke/måned det var i nå. Om du fikk vite at babyen din blir funksjonshemmet på noen måte nå, ville du tenkt deg om to ganger eller tatt barnet til verden uansett hvilken fysisk/psykisk form barnet vil være i? Spørr deg bare fordi det er jo noe alle mødre kan oppleve med å få barn, og det får deg litt til å tenke litt over livet på et annet vis 🙂

    2. Maria: Det er 5 uker siden jeg ikke lenger kunne ta abort, altså abortgrensen ligger på 12 uker, og jeg er straks 17 uker. Så tidlig som det kan de ikke se sånt, men jeg ville nok aldri ha tatt abort uansett om jeg hadde fått vite at barnet skulle hatt en funksjonshemning. Det er jo selvfølgelig en vanskelig stilling å ta, og jeg kan nok ikke se det for meg før det skjer akkurat meg. Men jeg håper jo for all del at mitt barn er friskt og rask 🙂

    3. Hvorfor elsker du og provosere folk?
      Syns du det er normalt? .. :s
      Scaryyy ! Se hva du skriver… Jøss.. har moren din
      Sett Bloggen din og alt d rare du skriver?,
      Skjerpa deg. Det fins da grenser..
      Må si at jeg Lo litt når j leste dette innlegget.
      Du er for søt Til å holde på sånn her.. tenk litt på hva du skriver,
      Du fremstår så sinnsjukt køørka.. noe du sikkert ikke er,
      Men et råd : ikke skriv på den måten du gjør. D virker som
      Du har d veldig dårlig m dg
      Sjøl.. syns synd i deg. Lykke Til og håper du
      Endrer tankemønster her på Bloggen din.

    4. Ja for den kommentaren du nettopp skrev “anonym” gjorde jo ikke at du virka “køørka”?
      Jeg tror du blir en flott mor! Vi hadde alle et helt annet liv før barnet ble unnfanget, og folk kan ikke dømme deg etter hva du gjorde tidligere i livet. Vi endrer levemåte alle sammen når man blir gravid og etter at barnet er født. Så ingen kan nå si med 100% sikkerhet at en mor blir en dårlig mor fordi de har levd et “vilt liv” tidligere. Stå på, og lykke til videre! <3

    5. Æ drømte om dæ natt til igår. 😛
      Hehe, syntes det var litt rart, i å me at æ ikke kjenne dæ i d hele tatt. Har bare lest bloggen din i en mnd tid ca. Men en koselig drøm var det uansett 😉 vi lagde smoothie 😛 hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg