Obsession – bare måå ha det !

Okei, jeg har fått et nytt matkick,  hold dere fast…  

Jeg elsker kaviar for tiden ! Jeg har egentlig aldri likt kaviar før , så det er ganske sprøtt egentlig. Men som jordmor mente, så kan jeg få lyst på ting som inneholder næringsstoffer som lillegull i magen trenger akkurat på den tiden jeg får lyst på akkurat det og det.  Så nå trenger vell lille mye omega-3 , eller ? :p 

Har også begynt å spise mye fisk, så det har vell en sammenheng !

Hahah, jegdøøør..    nå skal jeg hoppe i dusjen og så skal jeg dra ned til mamma for å hjelpe henne med å få ting på plass i det nye huset hennes.  Jeg har virkelig verdens beste mamma, hun trøster meg nå som jeg ikke har det så veldig lett , med alle hormonene mine på topp ! 

Hadde forresten bessøk av Trude og hennes lillegutt, Leo Marensius. Han er virkelig hjerteknuser altså,  skikkelig sjarmør !  Vi satt først bare i min leilighet og pratet litt og koste med lillegullet, deretter dro vi på Felini og spiste . Det kom flere folk bort til Trude og syns lille Leo var veldig søt 🙂 

Trude og hennes lille Leogutt ,som forresten er kun 2 mnd gammel :- )

Gleder meg til jeg får min ! Ble så syyykt babysyk i går når jeg var ilamme henne ! 

 

-BLOGGES- Rannveig <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg