Tjukkabolla ?

Hahah, dette er magen min når jeg sitter, bynner å bli bra tjukk ! Får høre fra folk at magen min ser stor ut i forhold til at jeg er 17 uker på vei.  Dette bildet ble tillåme tatt når jeg var skrubbsulten, altså lenge siden jeg har spist.    

Hvis dere ser, så begynner navelen min å vokse litt utover. Mamma sa det er pga at livmoren presser alt opp og ut. 

Er jo akkurat 17 uker på vei i morgen, syns tida går sykt fort ! But i don’t mind ;- *  

Fant btw et bilde av alle graviditetstestene jeg tok i den tida jeg fant ut at jeg var gravid, hahah.. 

 

Den digitaltesten står det jo ikke noe på , fordi den er batteristyrt og resultatet forsvinner iløpet av noen dager etter man har tatt den . 

Har forresten fått bessøk av Katrine nå, siden hun har litt sånn manneproblemer ( der er vi 2 )  Så hun er litt sånn jævlig sint.  SØTA ♥

 

-BLOGGES- Rannveig <3

3 kommentarer
    1. Plutselig på neste ultralyd så finner jordmora 2 der inne og ikke en.
      Kunne nesten sett sånn ut på magen din, siden den allerede er SÅ stor lissm! 😀
      Lykke til i resten av svangerskapet, take care <3

    2. Såå stor er den ikke, syns jeg.
      Den skal bli diger så det der er ingentiiing i forhold Til hva den kommer til bli.
      Tjukk kan du si om noen mnd hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg