Brown eyed giirl ! Linser ?

Jeg tenkte å bestille fargelinser nå i nærmeste framtid, fordi jeg syns det er utrolig pent på meg.  Man får så intenst blikk av det, heh heh .  Finnes jo uendelig mange butikker på nett som selger linser, så her gjelder det å trå forsiktig. Noen nettbutikker selger også bare linser som er beregnet hvis man har lys øyenfarge fra før av, og vil derfor ikke gi noen eller liten effekt på dine brune /mørke øyner.

 

BRUN: Dette er min naturlige øyefarge, får høre fra mange at de syns det er nydelig med brune øyne

Hva synes du ? ♥

 

GRÅ: Jeg husker ikke helt hvor jeg bestillte disse linsene fra, men mener det var FARGEDELINSER. Ble utrolig fornøyd, fordi fargen var helt nydelig.  Det var det mange andre som syntes også

Hva synes du ? ♥

 

BLÅ: Jeg tror jeg bestillte disse blå linsene fra FASHIONDIVA eller ILLUSION elns. Med disse linsene får man HELT lyseblå øyner altså. Fint fint 🙂

Hva synes du ? ♥

 

Av de 3 fargene(brun, grå, blå)  hvilken syns du kler meg best ? Og har dere noen andre linsefarger å anbefale / steder jeg kan bestille linser fra å anbefale ? Har litt lyst på sånne dypgrønne linser, if you know what i mean

Takk på forhånd !  



 -BLOGGES- Rannveig <3



18 kommentarer
    1. Æ likte de blåe bæst, du fikk utrulig fine øya me dæm, å det passa vældi fint til det blonde håret ditt 🙂

    2. jeg fikk mine grønne linser i går, de er bare så nydelige på mine brune øyne 🙂 de heter freshlook colorblends gemstone green. bestilte på shopping4net. billige va dem å 🙂 klem

    3. Personlig synes jeg du skal gå for de naturlige brune øynene dine, og det er hovedsaklig bare fordi det synes utrolig godt på alle når de bruker fargelinser. Alle har unike øyne, man må bare komme nært nok personen for å kunne se de forskjellige mønstrene. 🙂

    4. Fy FAEN kor fin du va på bilde nr 2?!
      Du så utrolig naturlig ut der… Ikke fake lignende brun, lite sminke…
      WOW! Der ble du plutselig 1000 ganga så mye penere i mine øyne! 😮

    5. Bilde nummer to var fantastiskt flott!:) den linsefargen burde du finne igjen. dem har billig på superkul.no jeg skal bestille meg brune linser, syns det er så fint!

    6. Åh, de blåe linsene var jo bare fantastiske! Jeg er på utkikk etter sånne, husker du ikke hvor du fikk tak i dem?
      Skulle gjerne hatt heelt blå øyne, men finner bare sånne som “blander seg” med øyenfargen min så de blir bare mørke..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg