WTF ?

Okei, hva faen skjer liksom ? 

Både i går og i dag har jeg vært kvalm,  kvalmen TILBAKE etter ett opphold på mange, mange uker ?  

Attpåtil så spydde jeg sånn ca 10 ganger i dag, før hele frokosten var oppe , gøy …  Eller ikke ? 

 

Betyr dette at noe er galt ? Jeg blir nesten litt redd jeg..    Måtte ringe jordmor nå nettop å spørre, og hun mente at jeg ikke skulle være bekymret. Jeg giddet ikke å spørre om å komme å høre hjertet nå, siden jeg har gjort det ca 100 ganger tidligere ! 

Men snuske har det nok bra <3 

-BLOGGES- Rannveig <3

8 kommentarer
    1. syntes du det ikke er dumt å bli mamma før du får en god utdanning ? eler at det er for tidlig å være mamma så tidlig ?
      værså snill og svar 🙂

    2. Helt enig med Katrine 🙂 Kvalmen gir seg nok etter hvert, tenk at noen er jo kvalm hele svangerskapet, så det er nok helt normalt 🙂

    3. Skjønner deg veldig godt med den kvalmen, kommer og går her også og det kan gå dager da jeg er i knallform og så er den der igjen. Er nok helt normalt, men jeg som skal ha min nr to og hadde et helt problemfritt førstegangs svangerskap blir fort bekymret over denne nye tingen kvalme :p det at du bekymrer deg må jeg være enig i at du kommer til og bli en super mamma til lille :)) foresten, kvalmen kan du regulere med ingefær, i know ikke det beste en har i seg. Det funker ! Altså ingefærte 🙂

    4. Tror ikke du har noe å bekymre deg over 🙂 Jeg var sinnsykt kvalm i begynnelsen av svangerskapet å de siste ukene har det vært litt av og på, jordmor sa til meg at sånn var det bare for noen og at jeg ikke skulle bekymre meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg