Vil ha !

Var på MIRABLING.SE for å se på nytt deksel til min iPhone 4, og jeg fallt heeelt pladask for DETTE 






Som sikkert mange har fått med seg tidligere, så er jeg helt rosafrelst ! Men en ting skal sies, jeg er ingen stor fan av rosa klær, selv om jeg har enormt mye av det ! Men når det kommer til andre ting og tilbehør, så kjører jeg på !  

 

♥ – Hva synes dere om dette rosa dekslet med diamanter ? 

Blir nok å bestille det når jeg får lønn, eller litt før !  Det kostet forresten ca 250 norske kroner, men regner med at toll kommer i tilegg.  

7 kommentarer
    1. jeg vil bare dele dette bibel verset med deg, håper det er greit.
      11 For I know the plans I have for you,? declares the LORD, ?plans to prosper you and not to harm you, plans to give you hope and a future. 12 Then you will call on me and come and pray to me, and I will listen to you. 13 You will seek me and find me when you seek me with all your heart.
      kinam

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg