Julesteming + nytt matkick: mandariner !

Jeg har fått en tendens til å få julestemning i år, helt random…  KAN det ha noe med at jeg vet at denne julen kommer til å bli mitt livs beste ? ♥

Sitter å hører på julesanger, og det føles så rett !  Folk må jo tro jeg ikke er helt rett, sitter å høre på julesanger på sommeren.    Men, hva folk synes er som kjent egentlig ikke noe som opptar meg så sykt mye ;- )

 

 

Akkurat som at det hele skulle ha noen sammenheng, så har jeg i tilegg fått helt dilla på mandariner. Kan serriøst sitte å spise mandarin på mandarin, blir ALDRI lei ♥  

 


Lille babyen i magen min har ikke vært så aktiv hverken i går eller det meste av i dag, men nå i kveld ble h*n skikkelig liv i !  Haha, lille vennen <3

Jeg elsker babymagen min ! 

Nå i dag er det kun 5 dager til jeg og Tor-Even får se lille hjerteknuseren vår, og som jeg gleder meg ! Jeg tror sånn helt ærlig at jeg blir å begynne å gråte, så lettrørt som jeg er ! Hahahh :- ) <3

9 kommentarer
    1. Så stor mage du har allerede 😀 sikker på at det ikke er fler inni der ??hihi 🙂 blir gøy og høre etter ul 🙂

    2. Haha, it is not weird or random at all! You know there is actually a tradition, even on one side of my family to have a family reunion called ‘Christmas in July’. And you have even more reason to look forward that Christmas 2011 will be your best ever.
      juleklem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg