Update for dagen !

Jaa, som de fleste vet reiste jeg jo til Tromsø tiidlig i morrest, har hatt så mye å gjøre i dag at jeg rett og slett ikke har hatt tid til å blogge noe om det !  

Etter ca 1,5 times søvn, måtte jeg tvinge meg selv opp fra den varme sengen og face verden.. haha.  Neida.  Jeg gledet meg jo til å dra , så jeg pakket litt (MYE) til, og fikset meg og sånn.  

Så var Kjell Magnus så snill at han hentet meg og kjørte meg til flyplassen, og han lurte på om jeg hadde stein i kofferten.. aHAH, hvem vet ;- )  Ikke så flink å pakke after all ! Har forresten ikke sett han på et parr år , så det var jo koooselig ! 

Babyen sparket forresten noe helt enormt når flyet startet, det var litt søtt i grunn <3 Rart at den reagerer på det !

 

Anyways.. Ca slik så jeg ut når jeg forlot leiligheten, solbriller pååå.. 

Når jeg kom til Tromsø hadde bestemor laget ferdig frokost til meg, så jeg, henne og mamma spiste. 

Gikk å la meg etter det, nettop pga jævlig stor mangel på søvn..   Sto opp, og spiste middag og slikt

Ellers, så har jeg egentlig bare vært lamme tanten og søskenebarnene mine i hele dag ! I morgen blir det Alfheim, og Harry Potter på kvelden ! Gjett at det er noen som gleder seg , og da snakker jeg ikke om søskenebarnene mine, men meg selv !   Harry Potter in my ♥ !


Ehh.. nå skal jeg gå å sove, fordi jeg er sykt trøtt.  Og jeg skal tidlig opp i morgen.  Så dere får ha en fin dag/natt videre kjære kjære lesere !  Jeg skal sove helt amazing ! ZzzZzZz

10 kommentarer

Siste innlegg