Kommende bestemor har kjennt babyspark ++ ordinær UL

JA-  Dere leste riktig !

Siden sparkene til lillegull de siste dagene har økt KRAFTIG,  så kjenner man det godt uttapå magen min, og det er så kooselig ! Akkurat som at babyen inni magen bare prøver å dytte handen din når du holder den på magen.  Jeg elsker det !  Det er mere virkelig for meg nå at det faktisk ligger min lillebebis inni der, når h*n driver og sparker sånn. 

Jeg har jo selv kjent bevegelser innenifra siden slutten av uke 14, men det har ikke vært ordentlige spark før i uke 18 ! 

Jeg blir så lykkelig av lillegull sine spark  ! <3   

 

I dag kl 06:30 reiser jeg forresten til Hammerfest, fordi jeg skal på ordniær ultralyd der kl 13:40. Denne dagen har jeg serriøst gått å gledet meg til helt siden jeg fikk innkalling ( uke 9-10 ) Aah.. heeerlig ! Får jo høyst sannsynlig vite om det skjuler seg en liten prinsesse eller en liten prins inni der !  Ord kan ikke beskrive hvor spent og nyskjerrig jeg er.. hahahh ! 

Mamma og meg uttenfor Alfheim stadion tidligere i dag <3  Jeg er så utrolig glad i henne, har virkelig verdens, mest dyrebare, uerstattelige snille søte mamma <3

Hun drar til Tyrkia på fredag, så  jeg får jo ikke sett henne på en stund, men blir jo å flytte hjem til henne nå så, da blir vi jo å se hverandre hver dag 🙂  

Var jo på TIL-VÅLERENGA kamp tidligere i dag, så jeg skriver ett eget innlegg om det imorgen !

Nå skal jeg busselalle så jeg klarer å stå opp og faktisk ikke miste bussen ;- ) 

9 kommentarer

Siste innlegg