Ordinær Ultralyd – Babygutt – Bilde

 

Kjedings i bilen på vei til Hammerfest ;- )

Nå er dere sikkert spente !  Jeg var også det..  

Vi var jo på ordinær ultralyd i dag, er akkurat 19+0 uker.  Der undersøkte hun først hjernen en god stund, og så alle andre kroppsdeler. ALT så bra ut med lillegull, frisk og fin !  Og vet dere hva ……. ?

 


 

Og dette bildet ble tatt rett før vi fikk ultralyd ! Her er jeg nok en smule nervøs og ikke minst nyskjerrig , haha

 

….Jeg har en liten prins inni magen min !   Ja, dere leste riktig ! Jeg venter en liten babygutt i desember <3  

Jeg har nesten hele svangerskapet trodd at jeg har en jente, men så feil kan man altså ta…

Det var et lite sjokk når jordmoren plutselig bare sa plutselig;  “Jaa-a , her syns jeg jeg ser en liten snopp..  det er nok en liten gutt ja ! “

 


Her ligger lille babygutten min og sutter på tommelen sin , aw !


Var helt hærlig å se på, for han sprellet og sparket som bare det i magen min. Skikkelig hardt avogtil, når hun presset den ultralydgreia hardt på magen.  Vi fikk faktisk hele 7 bilder med oss, skal legge ut flere av bildene, men har rett og slett ikke orket nå i dag. Har total mangel på søvn, siden jeg bare sov ca 1 time natt til i dag.  

Fikk også rettet på termin, termin min nå er 18 desember.  Dette er egentlig mensentermin min, men jeg har gått ut i fra den siste UL termin min (uke 13) fra da til nå .  Men nå har jeg jo EN fast termin å forholde meg til, så deet liker jeg ! :- ) 

Jeg er så lykkelig nå at ord kan ikke beskrive det.  Magen min har btw vokst noe helt sykt enormt den siste uken syns jeg..   

Legger ut et eget innlegg litt senere med magebilde og info om uke 19 ! 

 

– Hva syns dere om lillegutten min ? ♥

29 kommentarer

Siste innlegg