Første guttebabyshopping , check ! :- *

Hihi :- D Jeg måtte bare ! 

Fikk jo i dag vite at jeg har gutt i magen, så da dro jeg og Katrine på babyshopping rett etter jeg var kommet fra Hammerfest.  Det er nesten så blikket mitt automatisk går på de rosa klærne , men så tenker jeg.. det er jo ingen hensikt det, siden jeg får en liten prins !  Hahah.. vet ikke HVOR mange butikker jeg kun så på de rosa klærne først, helt ubevisst. 

Men, lille gutten må jo få klæær , sååå.. 

Dette kjøpte jeg : 

Søt lyseblå sparkebukse i velur, fra Reflex (tror jeg) og tilhørende hvit body. 


 

Lyseblått helseteppe, også fra Reflex :- ) 

 


Søte sutter i grønn og blå ! 

 

Sprinkelsengbeskytter med blåe kuer på !  Fra Ringo, kostet vell 599, om jeg husker rett, Det er altså ikke billig å ha skulle få baby ;- ) 

 

 

Og til slutt, ett bilde av Katrne snupps, som nettop dro fordi hun skulle ta en spontantur til Hammerfest… syke, syke jente ! <3 


Men søt er hun !  

 

NÅ skal jeg sove, har fått sykt mange koselige kommentarer , jeg vet ! Det gjør meg så glad <3  Jeg blir å svare på alt sånt i morgen, for nå er jeg og lille babyen stuuuuuptrøtt ! Måtte bare blogge , var så mye å blogge om så !   

Tusen takk for alle gratulasjoner og alt mulig, dere er best ! 

Godnatt, og sovgodt ♥

9 kommentarer

Siste innlegg