Nye klær til gutten min

Sett i lyseblått, fra CUBUS 🙂 

 

Bamse-body fra CUBUS 🙂

 

Joggebukse i grå ,  fra Lindex 🙂 

 

Alle klærne er i størrelse 56, og det er fordi jeg allerede har kjøpt  en del klær i 62 . Størrelse 50 er ikke noe jeg kommer til å kjøpe noe mye av, da dette jo ikke engang passer alle nyfødte..  

Tanten min fortalte meg at søskenebarna mine aldri passet hverken størrelse 50,56,eller 62.. de ble født rett på størrelse 68.. så det er jo litt dumt om man kjøper en hel haug med klær, så passer ungen aldri dem. 

Eller hva sier dere ? ;- ) 

 

Jeg kjøpte også noen søte blåe sokker, de ene er fra Lindex og de andre er fra CUBUS 🙂 

 

 

 

Har også fått noen klær av søsteren til Tor-Even…

Luer og votter : )

 

Genser og bukse .  ” Daddys little hero”

 

 



Såååå…   nå har jeg pakket vekk jenteklærne, de skal jeg spare på til den gangen jeg får en jente, hihi 🙂  Har noe mere jenteklær enn dette da, men dette er det som lå i hyllen

 

 

….. og jeg har nå bare gutteklær og nøytrale klær igjenn

Når jeg får lønning

 kommer jeg til å kjøpe inn litt større ting, som kommode til babyklærne, og kanskje stellebord.  Vogn blir jeg antakeligvis ikke å kjøpe før jeg får engangsstønaden min, som blir i begynnelsen av oktober. 

 

 

 

Slik ser babysengen ut nå, etter jeg satt på sprinkelbeskytteren. Det som henger i himmelen er sånn bamse med med vuggesang som kommer på når man trekker i halen,  som snille mammaen min kjøpte til meg i Tromsø <3

 

  Så nå venter sengen bare på lillegutten min ;- ) 

 

 

Og slik ser magen min ut nå , med lillegutten inni, 19+2 <3

 

Elsker han over alt på jord allerede !  Han er virkelig gutten i mitt liv 🙂 

18 kommentarer

Siste innlegg