Gutten min <3

 

Gleder meg til ALT framover.  Lille gutten min og jeg skal få det så fint sammen både nå under svangerskapet og etter fødselen. Vi er jo veldig nært knyttet allerede, for jeg kan med handa på hjertet si at jeg elsker deg , og du elsker nok mammaen sin like mye <3

Når du sparker i meg så må jeg bare smile hver gang, kan ligge i flere timer og kun holde meg på magen og tenke på at du ligger inni der og blir sterkere og sterkere, større og større for hver dag som går <3

Selv om en av dine to nærmeste personer i livet ditt har skuffet og sviktet både meg og deg kraftig, så står vi sterke sammen, jeg og deg gutten min  <3

Kommer til å gjøre alt jeg kan for at du skal få det beste av det beste !  <3

– Mammaen din !  

For all those times you stood by me 
For all the truth that you made me see 
For all the joy you brought to my life 
For all the wrong that you made right 
For every dream you made come true 
For all the love I found in you 
I’ll be forever thankful baby 
You’re the one who held me up 
Never let me fall 
You’re the one who saw me through through it all 

 




8 kommentarer
    1. det at du skal kritisere og skrive dritt om tor-even konstant hele tia. enn hvis han hadde bynt sånn som deg? du hadde jo lagt deg under en stol og bynt å skrike

    2. Bina: Har desverre ikke tid til å svare alle, og sånn blir det. Er ikke noe robot eller noe, og jeg gjør jo strengt tatt andre ting enn å blogge.. håper du forstår 🙂

    3. dere finner det på babyverden.no :)skroller ned på siden til du kommer til beregn termin ellernoe i en firkant.
      nydelig navn Rannveig 🙂 min sønn heter Emilian Matheo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg