Updaaatee :- *

Okeei.. som dere sikkert VET så har jeg ikke nett, men helt ærlig ? I love it !  Får gjort så mange andre ting som jeg egentlig sku ha gjort, så det er bare positivt !  Jeg har ffor eksempel begynt å trene igjenn, noe som jo både er positivt for både meg og lille gutten min, og med tanke på at jeg ikke vil se ut som en jævla potetsekk etter fødselen.

Noe jeg eegentlig ikke tror jeg vil komme til å se ut som uansett pga høy forbrenning, meen.. better safe than sorry ! 

Hvertfall,  jeg koser meg om dagene ! Ting går så bra, og jeg føler at livet mitt virkelig er på rett kjøl .  Og så er det jo så fint vær om dagene, noe som gjør meg skikkelig lykkelig !  

Ellers,  idag..  tjaa,  dagen begynte vell med at jeg og min kjære samboer satt ute på verandaen og solte oss i noen timer.     det var herlich med litt sol på kroppen, føler det er eevigheter siden sist jeg hverken tok sol eller solte meg ute.  Men det blir det skjerpings på nå framover, virkelig ! Jeg elsker å være brun, og så er det jo sunnt for gutten min med ekstra D-vitas også .   Jeg har jo forresten veldig mye å se fram til nå framover,  da jeg og Katrine reiser til STOCHOLM i neste uke en gang..    jeeeei !  Vi blir vell der et parr uker kan jeg tenke meg, så det blir braa.. Shoppings og bare slappings av blir det jo for det meste 🙂 

 

Seeee hvor brun jeg har blitt i dag, hæhææ !  Sånn, i forhold til at jeg var ganske hvit før vi solte oss ..   Håret mitt ser litt lilla  aktig ut, men det er blondeshampooen sin feil, jeg lover.  

 

 

Katrineee, med de nye støvlettene hun kjøpte i dag ! Me want too :- )  

Vi har vært ute og spiist, nam 🙂 

 




Haahah, heldigvis ikke noe uklart bilde , saaant..

 

Jeg har vært å satt på negler 🙂

 

Chillings i dynaa <3

 

Cocopuus min <3

 

Nå må jeg stikke, dååårlig tid = kjappt blogginnlegg.  Blogges :- *

19 kommentarer
    1. Det hadde vel ikke skadet med litt mer klær på kroppen Rannveig? Sjønner du er stolt over kroppen din, men det er MANGE ekle mennesker rundt om som kan misbruke sånne bilder du legger ut. Tenkte jeg bare skulle si ifra 🙂

    2. vær litt mer forsiktig med hvilke bilder du legger ut… De kan fort misbrukes og da angrer du på det etterpå……
      Så utrolig fin pus du har <3

    3. “det er eevigheter siden sist jeg hverken tok sol eller solte meg ute”
      Lenge siden du aldri sola dæ?

    4. Hærreguuud, klare ingen av dåkker å akseptere at ho jør såm ho vil, vet æ bare e ei jenta på 11 år fra lille alta, men dåkker har ingen grunn t å skrive sånt, ho jør såm ho vil, hadde dåkker liksåm ikke brydd dåkker om fålk hadde skrevve sånt dær t dåkker??
      Anyways, Rannveig, ikke bry dæ om ka dæm skriv, har åsså en blogg såm blir skrevve mye drit på av læsera, men ingnorer at dæm i d hele tatt blir skrevve, å bli heller gla for dæm fine 🙂
      Men sånn btw, ELSKE bloggen din, e tante til tre nusselige onga, dæm betyr ALT får mæi, trur virkeli du blir en fantastisk mamma, du e faktisk et av dæm STORE forbildan mine :* <3<3<3<3
      Misunne dæ nå SINNSYYYYYYYYYKT!!!!!!!!!!
      Fra lille jenta på 11 år fra lille Alta 🙂

    5. stakkars jenta hvis du har rannveig som forbilde.. jaja 🙂 ta i bruk søstran dine som forbilde sir nu æ 😉

    6. 11 år å bruke sånne stygge ord. Merkes at du har hadd en like dritt-barndom som rannveig. Pga det at ho e forbilde ditt?

    7. hehe, æ vælle skjøl kordane ord æ bruke, å rannveig har ikke hadd en dritt barndom 🙂
      e kanskje litn, men i d minste klare æ å bruke hodet til d d skal brukes til søta 🙂
      å du e jo feig såm bare klare å være anonym 😉 snuppa :*

    8. It’s great you are doing well and taking good care Rannveig. You and Katrine look beautiful and I thought would really look hot in those vintage shorts I had seen Henriette Solheim is selling, there’s something about the jeans-shorts that look so good with a great tan like that. Hope all is well and have a wonderful trip also, hug!

    9. lær deg å ta klær på deg. det utroli ufyseli å blotte sæ sjøl. å enda så e du ganske ufyseli. tippe virkeli du ikke blir så god mor. enda det du jor mot tor-even. du burde virkeli bynne å tenkte på ka du jør, ka du legg ut. syns synd i det lille barne du har i magen som får en sånn mor. tenkt når det barne blir stor. å alle fortell kordan du va når du var i gravid. håpe du blir en forferdeli mor. å det blir rettsak. å han Tor-even får foreldre rett:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg