1. Sjalu på at en person på face skriver at hu er norges peneste, og at han vil k* henne..
      Hehh.. det er jo mye å være sjalu på.. tror det er jenter i norge som er myyye penere en hu her 🙂
      Jeg begynner å lure på deg ass.. du skal få barn .. innbilsk er du hvertfall:p
      Du er et barn du..

    2. Rannveig, æ har bestandi syns at du va helt Ok, å trudde ikke på d folk sa om dæi. men du, d hær syns æ va barnsli gjort av dæi.. å kordan vet vi at d ikke va ho dær “golddiggah” xP
      anyyyywaaaay, haaa en fin dag.. blogg mer, men ikke om det her.. kan ikke du legge ut bilde av r ALT du har kjøpt til guttn?

    3. Man vet at det ikke er meg, siden navnet som er sensurert er ganske så kort, jeg har dobbelt etternavn + fornavnet mitt såe heahee da skjønner man at det ikke er meg iallefall 😉

    4. koffer i helvette legg du ut sånn der ? e det en grunn, eller e du bare så sinnsykt opmerksomhetssjuk?

    5. ka i helvette e vits å legge ut sånn her !? :p ingen som e sjalu på deg uansett ka faen du gjøør 😉

    6. rannveig har no så sinnsykt oppmerksomhetskrav. fullt personvern på bloggen, bortsett fra sivilstatusn der det står at ho e ilag med roman thanke. også puppe-profilbilde da 🙂 alle skjønne jo at det e for å provosere.
      kunne ikke flirt mer :p syns bare no så jævlig synd i ungen, mora, og alle som har nåt med miss look-at-me å gjøre. skada

    7. skjer det så sjeldent at du må lagre og legge det ut nå nett de få gangene noen sir noe sånt til deg ? xD disgusting sagt uansett, æsj

    8. Johanne: Jeg MÅå bare spørre deg ; er du forelsket og betatt i meg ? Det ser strengt tatt ikke værre ut, da du ser ut til å få med deg ALLE mine bevegelser og hva jeg styrer med og er up to 😉 Sweet ;- *

      Jeg syns ikke noe synd i sønnen min, tvert i mot. Han har en mamma som elsker han høyere enn himmelen og får det beste av det beste når det gjelder alt, allerede inni magen min. Så det tror jeg ikke du skal bekymre deg så altfor mye om. Men så søtt at du bryr deg 🙂

    9. Herregud, jenta må nu få bestemme sjøl! 😉
      Jeg synes at ho høres ut som en god mamma, det betyr jo ikke at det e synd i barnet om man legger ut sånt. Noen e bare så sjalu.
      Rannveig, du er en pen jente! og jeg trur heller ikke at du tar det her seriøst, de her komentarene altså. Alle må få gjøre det de vil sjøøøl.

    10. LOL! HATERS WILL HATE! rannveig kommer til å få en perfekt sønn, og tviler veldig på at ho egentlig bryr sæ om folk som slenger dritt på internett. patetisk.

    11. Jeg tviler ikke på at rannveig elsker barnet i magen, det gjør som regel alle mødre. Men et barn trenger ikke bare masse kos og kjærlighet. Det trenger stabilitet, trygghet, en voksenperson, en far, og et hjem.
      Jeg tror heller ikke at de som skriver her er sjalu på rannveig, men jeg tror de skriver av frustrasjon.. Jo, rannveig er både pen, slank og søt, men herregud, det finnes det 100000 andre som også er.. Og hva er vitsen med å skrive for å provosere? Og haters make me famous mottoet? Det er jo lite kult at “alle” vet hvem du er, kun fordi du trer frem som en dust? Jeg krysser iallefall fingrene for at når barnet kommer, så er du en helt annen person en du viser deg som nå. Det er jo trossalt 4 Mnd til..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg