Vakkre gutten min inni vakkre magen min !

 

Disse bildene  bildene  er fra i dag og i går, 21+2 og 21+3 !  Jeg elsker virkerlig babymagen min, og helt herlig å tenke på at min lille gutt , som faktisk begyner å bli GANSKE så stor, ligger inni der  <3

I dag og i går når jeg våknet, var forresten magen min helt skeiv,og skikkelig hard på den ene siden.  Hahah, måtte bare smile da, elsker at jeg våkner hver dag av at det første jeg tenker på er lille gullet i magen !

Han sparker og styrer forresten noe VELDIG enormt ivrig om dagene, og det er godt kjennbart utenpå magen også. Det har det jo egentlig vært siden uke 18 ca, men nå kjenner man det virkelig godt altså.  Han holder på inni der flere ganger om dagen , og plutselig blir det stille, og så våkner han igjenn og begynner å styre .  Jeg elsker han <3

 

Se så stor den har blitt <3

Vakkre babymagen min :- )

I’m holding you closer than most , cause you are my heaven !

Milian Matheo <3 

16 kommentarer

Siste innlegg