Silikon – elleer ikke

 

 

Husker dere da jeg la ut dette bildet av meg selv, og sa at jeg hadde tatt silikon ? 

 



Det vaar baaaare tull og tøyseri !  Fikk jo en hel del kommentarer på det, osv, mye styr ble det.   Mange spørr meg faktisk den dag i DAG om det er sant at jeg har silikon, og da må jeg jo bare svare nei, hahah –  for det har jeg jo ikke

Greia var, at jeg hadde planlagt å ta silikon etter 18 årsdagen min, men da jeg fant ut at jeg var gravid dagen jeg hadde blitt 18,  så ble jo det utelukket.

Jeg tenker derimot å ta silikon etter jeg er ferdig å amme Milian Matheo, som jo blir langt over 1 år framover i tid.  

Selv om jeg ikke har silikon , får jeg ofte høre at det ser slik ut, noe jeg tror kan være fordi jeg er ganske ” fast i fisken”  HE HE 🙂    Og deeet er jo bare braaa , deet liker vi !  

 

–  Har du silikon, eller har du planer om å anskaffe det ? ;- ) 

14 kommentarer
    1. Er ett år eldre enn deg og har termin 2 dager etter deg 🙂 Heldig som kjenner så mye aktivitet innenfra, jeg kjenner det kun noen ganger på dagen og når jeg skal legge meg. Eneste gangene lille jenta i magen min sparker hardt er når jeg sover, og når jeg våkner så blir hun stille igjen…
      Men fint å høre om flere som kanskje må ligge på sykehuset på julaften og få verdens beste julegave <3 Ta deg gjerne en tur innom bloggen min å! Litt random innlegg men...
      Lykke til videre 🙂

    2. Kristina: Åjaa, så artig ! Ja, jeg kjenner virkelig mye aktivitet, og det eer så herlig ! Hihi, du skal nok se at lille jenta di kvikner til snart og begynner å sparke ofte og hardt 😀

      Ja, det gjør meg absolutt ingenting om jeg må ligge på sykehuset på julaften i år, for som du sier, så får vi jo verdens beste julegave noensinne ! Gleeeder meg noe sånn heelt enormt !

      Deet skal jeg, liker også å lese bloggene til andre jevnaldrende kommende mødre ! :- )

    3. haha, hete ammepuppa, kan se ut som silikon pga allt som skjer med kroppen din og at du faktisk driver og lager mat til milian som han skal ha om en stund… men når du er ferdig med ammingen trenger du sikkert silikon ;/

    4. ((:: Det heter jo ikke ammepupper når jeg har hatt slike pupper før svangerskapet også.. de har jo ikke blitt noe fastere i svangerskapet, bare større. Ja, jeg fikk veldig tidlig melk i brystene men det syns jeg bare er positivt. Kommmer nok til å ta silikon ja , etter jeg er ferdig med ammingen 🙂

    5. Grunnen til at dem ser så stor ut e jo kun fordi du presser dem oppover! Tipper mine små rosiner hadde sett stor ut da.. Dem ser jo ikke stor ut når du ikke presser dem opp 😮 Sorry, men e bare fakta 🙂

    6. 75, e ? kan æ tenke mæ 🙂 bruke et par størrelsa større, å med litt push up blir dem automatisk tatt for silikon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg