Hei og håå

Hei mine søte kjære lesere ! Det er lenge siden jeg har blogget nå, og vil bare beklage for det. Men har jo vært på ferie , så har jo en god grunn da. Heh heee !   

Jeg holder nå på å svare på spørsmålsrunden, tipper jeg legger den ut om et parr timer.   Så bare følg med !  

Det var EN DEL spørsmål, så det tar tid å svare- det skjønner dere nok !  Jeg skal i tilegg prøve , enten i dag, eller i morgen, å legge ut en aldri så liten update , og hva jeg har gjort og sånn mens jeg var i København ! 

 

Jeg slenger med et parr magebilder fra i dag, 23+4 <3

 

♥I dag er det tirsdag 23. august, og du er 23 uker og 4 dager ut i svangerskapet. Det er 16 uker og 5 dager igjen til din termin, søndag 18. desember. ♥


 

 

OG ETT fra rett før jeg dro på ferie … 

 

 

 

Jeg synes selv at magen min har vokst MYE bare på den uken jeg var borte !  Hva synes dere ? 🙂 

11 kommentarer

Siste innlegg