3D ultralyd bestillt !

Jeeap, da har jeg endelig fått fingeren ut og bestillt meg time til 3D ultralyd for å se lille prinsen min igjenn !  Nå skal jeg bare gå å glede meg til dette , hihi < 3  < 3 

Om jeg regner riktig, så blir jeg å være  27 uker på vei når jeg har time. Og det er jo det dem anbefaler !

Jeg gleder meg til å se om han ligner på meg, det håper jeg jo seelvfølgelig 😀 

 


BILDER fra google 



"Vi har registrert at Rannveig Heitmann Bottolfsen har fått Tredimensjonal ultralyd til Dag Harald Hovind klokken 13:30 torsdag 15. september. 

Husk å ta med Helsekort for gravide.

På grunn av økte kostnader har vi økt prisen fra 1 august med kr 100,-. Ny pris vil være kr 1100,-.

Takk for din bestilling.

Med vennlig hilsen 
Ultralydklinikken avd. Tromsø  "

 


                                          Skatten min, jeg gleder meg sånn til å få se deg igjenn <3 
                                                                          Mamma sin gullgutt  <3
25 kommentarer

Siste innlegg