Leggkramper,masse kynnere , og generelt DÅRLIG form.

Som overskriften sier, så er ikke formen helt på topp om dagen, for å si det sliik .. .  

Kan vell kalle tilstanden min for sengeliggende !  Og så har jeg kynnere hele tiden, noe som er ganske ubehagelig og irriterende , det kjennes seriøst ut som at gutten min kommer helt opp til overflaten av magen min, for den blir STEIN hard , rar følelse ..    

Søvnen min er også helt fucka, jeg våkner av den minste lille ting, akkurat som at jeg er helt på vakt selv om jeg ligger å sover.  Så jeg våkner sånn ca 100 ganger i løpet av en natt, noe som resulterer i ræva form dagen etterpå. Og når jeg våkner, så er jeg enten skrubbsulten, ellers så holder jeg bare på å tisse på meg !  Ehh..  

Så nå sitter jeg her, syk, snufsende, hostende , trøtt, og har kynnere stadig vekk.  Som om ikke det var nok, så sliter jeg også en del med leggkramper nå i det siste.  Har hørt at det er normalt under svangerskapet, men GUUUD.. det er så ubehagelig :/ 

Grunnet alt dette jeg nevnte her, så har jeg ikke fått tatt inn bildene fra København på pcn enda, og derfor ingen blogging om ferien.

Jeg har rett og slett ikke energi.  Det håper jeg og tror jeg dere skjønner.  Jeg blir å blogge om det og alt annet jeg har lovet å blogge om , når energien melder sin ankomst igjenn !  Looking forward to it :- ) 

 

Lille Milian Matheo er forresten en veldig aktiv liten gutt,  han sparker i mammaen sin som bare det ! Kanskje det er han som stjeler all energien til mamma’en sin ? <3  

Som jeg tidligere har nevnt , så kan man veldig godt se uttapå magen min når han beveger seg eller sparker.  Så jeg skal prøve å få dette på film, slik at mine kjære blogglesere også kan få se hvor aktiv lille gutten min er 🙂 

 

Dere får kose dere så lenge, det skal jeg ! Nå skal jeg spise middag, og så regner jeg vell med at jeg blir å henge med mine beste venner resten av dagen,  senga og snytepapiret 🙂 

24 kommentarer

Siste innlegg