Jordmortime

I dag har jeg vært en liten tur hos jordmor, pga at jeg har kjent lite liv og svake spark.  Normalt så kjenner jeg jo MASSE liv hver dag, hele tiden så og si, så det var noe jeg bekymret meg veldig for.   Jeg ringte til jordmor, og fikk komme dit kl 6

 

Bekymringen var derimot bortkastet ,for der fikk jeg høre lille gutten min sine sterke og tydelige 150 hjerteslag i minuttet ♥

Beste lyden jeg vet om ! 

Grunnen til at jeg har kjent lite spark, sa jordmoren at var pga. at han ligger med ryggen mot magen min, og sparker derfor inn mot ryggen, og da kjenner man det ikke så godt som når han sparker mot magen.   Hun kjente en god del på magen , og sa at alt var ok .  

Han har enda ikke snudd seg mot magen igjenn, men satser på at han snart finner ut at mammaen hannes bedre liker når han sparker mot magen så hun kan kjenne at lille gutten hennes har det bra ♥

 

Mamma elsker deg lille venn ♥

11 kommentarer

Siste innlegg