Husmor Rannveig !

 

 

Siden jeg nå har klart å snudd døgnet noe HELT forjævlig ( flinke flinke meg)   Så sover jeg når alle andre er våken, og står opp litt før alle andre legger seg..   Men man må jo gjøre det beste ut av det . Beklager for at det blir lite bra blogging om dagene forresten ;p  

 

I natt har jeg faktisk bakt BOLLER

 

 

Jeg hadde egentlig ikke noe lyst på boller, siden jeg ikke syns boller uten sjokolade i er spesielt godt, men bare fikk lyst å bake ..  

Har i tilegg til dette ryddet og styrt i huset..  gleder meg til jeg får min egen leilighet som jeg kan ordne og fikse i, og få alle babytingene på plass . Jeg tror jeg har fått sånn der redebygge instinkt , hahah ;- ) 

Forresten, noen som vet om leilighet i Alta, så for all del rop ut !  :- D  

6 kommentarer

Siste innlegg