Blondine eller brunette ?

 

Jeg begynner egentlig å bli temmelig lei av å være blondine nå, har hatt blondt hår nå i ca 1,5 år tilsammen. Vanligvis er jeg sånn at jeg heletiden driver å bytter mellom blondt å brunt oftere enn jeg bytter sokker, men sluttet med det siden håret mitt så å si fallt av til slutt.  JA, håret mitt begynte faktisk å falle av…  Men nå er det jo lenge siden jeg har hatt brunt hår, og jeg kan ærlig inrømme at jeg savner det litt. Men så er jeg så redd for at jeg blir å angre ( og det VET jeg at jeg kommer til å gjøre uansett etterhvert)  

 

Brunt er min naturlige hårfarge, for de som ikke vet det. Og det er jo en fordel med å ha sin naturlige hårfarge;  da slipper man nemlig denne stygge FÆLE etterveksten, det er så grusomt..  jeg karer ikke ettervekst , hate it !  Så jeg driver med en del bleiking av håret for å si det sånn.  I tilegg så er jo en fordel med å farge det brunt, at håret blir mye sunnere. For jeg trenger egentlig ikke farge det noe særlig om jeg farger det til min naturlige farge, da den er veldig pen 🙂

 

SÅ, hva synes dere ? Blondt eller Brunt ? ♥

 

 

 

 

74 kommentarer

Siste innlegg