100 dager igjen til termin !

♥ I dag er det fredag 9. september, og du er 26 uker ut i svangerskapet. Det er 14 uker og 2 dager igjen til din termin, søndag 18. desember ♥


I dag er det altså akkurat 100 dager igjen til terminen min ! Nå begynner nedtellingen til lillegutt kommer for alvor her altså !
Et svangerskap er beregnet til å vare i 282 dager, altså 40 uker og 2 dager.  Jeg har gått 182 dager gravid, 26 uker, og har 100 dager igjenn.. det er jo litt amazing å tenke på , og en trøst når man synes tiden går sakte.
Ikke det, jeg STOR-koser meg med lillegutt i magen, og kan bare forestille meg hvordan det blir å få han i armene mine. Men avogtil så går bare tiden for sakte, og jeg er en person som liker at ting skjer.. heheh ! :- D
En ting jeg skal innrømme, er at panikken avogtil tar meg fullstendig.  Jeg har ikke engang funnet meg leilighet, og min største skrekk er å bo hjemme hos mamma når jeg får baby..  ikke det, mamma er helt klart verdens snilleste person og sikkert en kjempe god støtte, men jeg vil klare dette aleine..  hvis dere skjønner hva jeg meneeer :- ) 
Jeg har heller ikke fått skaffet meg stellebord, som man jo MÅ ha..  eller kleskommoder til klærne hannes..  eller bilstol for den saks skyld.   Men regner med at jeg blir å fikse alt dette når jeg får engangsstønaden min, som treeege meg ENDA ikke har fått søkt på..   
Nå skal jeg jo til Tromsø om 6 dager, så da regner jeg med at jeg blir å dra på litt visninger.. for jeg har kjempe lyst å flytte dit.  Regner med at jeg flytter før lillegutt kommer, det er iallefall målet. Når han blir litt større blir vi nok å flytte sørover, kanskje når han er rundt 1 års alderen.  For å si det sånn, jeg er DRITT lei av at alle kjenner meg og vet hvem jeg er.. hahah !  Sånn blir det når man bor i en liten drittby ;- ) 
Bilde fra julen i Tromsø i fjor .  Hvis noen hadde kommet å fortalt meg at om 1 år , så er du mamma.. da hadde jeg serriøst FLIRT av den personen :- D
Tenk at jeg får holde sønnen min om kun 100 dager ! Helt surralistisk å tenke på , siden han for øyeblikket ligger i magen min og sparker … jeg klarer liksom ikke å se for meg han utenfor magen min, hvordan ser han ut osv ?  EN ting vet jeg, han er verdens nydeligste uansett ! Jeg håper han får min øyefarge, og IKKE barnefar sin.. for å si det sånn, jeg håper han ligner mest mulig på meg og minst mulig på han ! Heheh..  Uansett hva som skjer, så blir han som sagt verdens nydeligste babygutt <3 

♥ Hvor mange uker/dager er det igjenn til din termin ? 
♥ Gleder du deg like mye som meg ? 
17 kommentarer

Siste innlegg