Litt innkjøp til lillegull fra Bambina.no

 

Jeg sitter atm å ser på babyting på nett, mye fint må jeg si !   Har nettop bestillt dette til lillegull i magen : 

 

 

URO, til å henge på sprinkelsengen hannes . Denne var veldig funksjonell og hadde mange forskjellige lyder, så jeg valgte den framfor de andre. 

 

 

 


  • 27 minutter musikk
  • 7 klassiske melodier og naturlyder
  • avtagbar musikkdel
  • 2 høytalere
  • fargerikt lysshow
  • 2-sidig sommerfugl ? kontrast of fargerik
  • lys, mute og bevegelseskontroll
  • stilig design
  • enkel 4-delt montering

 

 

 

 

Kjempesøt badekåpe !  Har bestillt akkurat denne, bare i blå ! 

 

 


Og denne søte kosekluten i blå, selvfølgelig ;- )   Satser bare på at jeg ikke får vite at jeg har jente på 3D ul om 5 dager, for da er jeg temmelig fucked når det gjelder ALT det babyutstyret jeg har kjøpt i blått.. 

 

♥ Var ikke det fine ting ? 

 

Hvaa skulle man gjort uten nettshopping liksom !  Du finner alt dette på BAMBINA.NO :- ) 

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg