Jeg gleder meg til å ta silikon !

 

 

HAHAH , jeg tok faktisk meg selv i å tenke at jeg gleder meg til å bli ferdig å amme Milian Matheo slik at jeg kan ta silikon. Og det engang FØR jeg har begynt å amme han engang ! 

 

Følte meg litt slem da, men uansett… dette er jo noe jeg har drømt om i flere år, og når jeg endelig fikk sjansen så var jeg gravid ! Haha.

Slikonpupper er kjempe pent, så fremt det ikke ser HELT fake ut da ! Er så mange som har fordommer i mot det, og alt skal være så naturlig og bla bla bla.  I dagens samfunn er ingen og ingenting naturlig, så HVORFOR late som ? :p  

Noen ting lurer jeg på da.  Jeg har jo BH-størrelse 75 B, og vil gjerne ha en D-cup. Hvor mange gram må man ta da ? Noen som vet ?  Og hvor mye må jeg ut med ?  Minsteprisen ligger jo på rundt 28 000, men jeg får vell ikke akkurat D-cup for så lite ?  

Min værste skrekk er å få hengepupper etter jeg er ferdig å amme, og det er jo MYE mulig jeg får siden puppene mine har vokst noe ekstremt siden jeg ble gravid, og bare fortsetter å vokse ! Og tenk når melken forsvinner da..   blir de bare hengende der da ?  ;s  

 

Setter pris på svar angående dette ! 

 

♥ Hva er din mening angående silkon ? 


 

 



78 kommentarer

Siste innlegg