Søte deksler til min iPhone !

Jeg har jo iPhone 4 selv, og dekslet mitt er selvfølgelig ROSAA.. har mange, men bruker bare det rosa’e.   Så kom jeg over DENNE nettsiden som selger kjempesøte iPhonedeksler !  Jeg har plukket ut noen favoritter som jeg selv skal bestille , og har lagt ut bilde av og linket til nedenfor. Check it out !

 

 

Silikondeksel for iPhone 4 med Kaninører og avtagbar Kaninhale Gjennomsiktig Rosa

Dette søte bunny dekslet er vell min favoritt !  Herregud, så skjønnt det var :- D
Det har avtagbar hale, slik at om man ikke vil ha den på en dag så kan man bare ta den av! Høhøøh
Finnes i mørkere rosa, rødt, grått, hvitt og blått også.


                                                                                                   
                                                                                                   
Deksel for iPhone 4 nr.320
Dette fancye CC dekslet med juksediamanter likte jeg også goodt, liker at ting skinner! Heea heah.

             
 
Ohsnap ! Ett til CC deksel.   Heheh, jeg liker CC !  Dette var kjempesøtt synes jeg. Finnes også i svart, og ettersom jeg forsto, mange andre farger. Men jeg fant kun rosa og svart da . 

♥ Har du iPhone  ?
♥ Synes du dekslene var fine ? 
6 kommentarer

Siste innlegg