SPONSET AV KONDOMERIET

 

Jeg er så heldig å bli sponset av KONDOMERIET.NO.  Jeg hadde egentlig tenkt å lage en konkurranse av dette, men fant ut at jeg heller beholder det selv ! HØHØ .  Men neste gang kjære lesere , neste gang sier jeg bare ! 🙂 

Kondomeriet har forresten et kjempebredt utvalg av det meste innen dildoer, vibratorer, penisringer, ja.. alt sånt ! Er virkelig verdt en titt , om du ikke allerede er tilhenger av dem !  De har forresten også snææsne kostymer, som jeg vil ha når jeg er ferdig å gå gravid (  DET hadde liksom ikke passet seg nå som jeg har den svære bollemagen) 

 

 

 

Alle de fine tingene jeg fikk av Kondomeriet 🙂

 

 

Lomme rabbit vibrator, altså ikke slik monstersize slik at du enkelt kan ta den med deg de fleste plasser der det passer  😉 

 

 

Vanlig vibrator i lommesize,  PRAKTISK 🙂 

 

Kjempesøte vibrerende egg ! 

 

 


RFSU intimsåpe. Denne har jeg prøvd før, og er veldig fornøyd ! 

 

 

Penisring i den smashing’e fargen LILLA 🙂 

 


 

Jeg må bare få lagt til at KONDOMERIET.NO ‘s produkter har  ORGASMEGARANTI , slik at du ikke blir misfornøyd med varene du bestiller.  De er veldig opptatte av at kundene deres er fornøyde.   Og det har jeg ikke problemer med å skjønne !  Gjør som meg og 32 301 andre, gå inn på facebook siden deres og LIK den 🙂

 

 

♥ FINE TING, IKKESANT ? 🙂  

13 kommentarer

Siste innlegg