Svangerskapskontroll

 

Jeg skulle sånn helt egentlig ha denne svangerskapskontrollen på fredag, men jeg var usikker på tidspunktet så jeg ringte jordmoren min.  Og så spurte hun om jeg heller kunne komme i dag, så da dro jeg dit da 

Lillegutt har det helt supert, han dreiv å sparket mens hun målte magen min, og hun flirte bare .  Hahah 🙂

Verdens fineste lyd, nemmelig hjerterytmen hannes, var på 144/min i dag.  Litt annerledes enn den bruker å være, den ligger som regel på rundt 150-155.  

Symfyse-fundus målet mitt har steget akkurat slik som det skal, og alt så bra ut.  Blodtrykk også. Så jeg var fornøyd !  Skal til svangerskapskontroll hos legen på fredag også, nå begynner kontrollene å bli ganske tette altså.. 

Neste svangerskapskontroll hos jordmor skal vi begynne med fødselsforberedende, så det blir jo spennende ! Bare enda en påminnelse om at nå er det altså ikke lenge igjenn 

 

 

 

Magebilde fra i dag,  27+5 

 


14 kommentarer

Siste innlegg