Fiine babymagen min 28+5 !

Jeg måtte bare knipse et bilde av fine babymagen min med fine babyen min inni, før senga kaller !  Skal nemlig opp tiiidlig i morgen, så wish me good luck ! 

 

Dette er da babymagen min i dag, 28+5 .  Jeg går altså inn i uke 30 om 2 dager ! TENK det 🙂 


 

Nå skal det sies at jeg gleder meg EKSTREMT mye til å bli smekk igjenn ! Og med det mener jeg at jeg kan begynne å trene for å bli tynn igjenn, og slikt , og at jeg ikke bare blir sett på som ” hun der gravide” .  GLEDER meg til å kunne bruke kjolene mine i str XS igjenn.   Det skal bli herlig 😀 

46 kommentarer
    1. Når man e 28+5 så e man 28 fullgåtte uke, og 5 daga inn i uke 29.
      Så jo, ho kan si at ho e i uke 30 om 2 daga 🙂 Ikke 30 uke på vei, men i uke 30.. komplisert det der, hehe

    2. Du er så utrolig flink til å blogge 🙂 kjempe gøy å høre at alt faller på plass for deg, du fortjener det 🙂

    3. nu e det lengesia æ har kommentert :p men herregud tia flyr! syns du nettopp hadde publisert at du va gravid her på bloggen din! så de neste 10-14 ukan dem går sikkert enda fortere ! Snart har du han i arman dine 😀

    4. duu, ta vekk bildet! 🙂 t-skjorta over b-en og med buksa og trusa nedfor knærne. Det ser ikke bra ut søtnos. Det var ikke ett fint bilde, av en fin jente.

    5. mennesker som har så sykt behov for å vise seg frem har det desverre ikke bra med seg selv. dra bukse ned på knærne, med en baby i magen.. huff..

    6. Sykt barnslig oppførsel og kommentere så mye og sarkastisk. Hvis dere ikke liker bloggen eller har et problem med hvordan rannveig tar bildene sine kan dere vel la være å lese bloggen? Alle vet jo at hun ofte tar litt utfordrende bilder. Det vil ikke si at hun blir noen dårlig mor fordi om. Haters Get a life 🙂 dere har jo fritidsproblemer som bruker så mye av tiden deres på å lese bloggen samt kommentere dritt. Regner med at en god del av dere er sjalue også 🙂 Digger forresten at dere er tøffe nok til å skrive navn når dere skriver de umodne kommentarene deres 😉

    7. slutt å innbill deg at du passe knøttsmå bukse. du svir jo brennmerka inn i hoftan pga dem 🙂 ikke bra for babyen heller med klær som presse på.
      huff, lagt på deg 17kg og du har de “feiteste” månedan igjen. dæven du kommer til å revne/måtte klippes. og få svære strekkmerka.
      syns synd på deg!

    8. Det er normalt å bli klipt å revna. At hun har gått opp så mye er jo pga hun var undervektig før svangerskapet. Og kan sikkert regne med å gå opp mye mer. Rannveig du burde vise litt mer respekt for deg selv å babyen. Hvorfor drar du ned trusa? Er helt forferdelig..

    9. Å revne e ganske normalt, men å bli klipt e ikke så normalt. Kun 17% som blir klipt. Men de fleste som revne træng kun 1-2 pyntesting 🙂

    10. jeg er enig du bør beholde på buksa , men jaja det er ditt liv så vem er jeg som dømmer deg. jeg er ikek bedre en de som komenter anonymt når jeg skrver dette. bortset fra at jeg skriver hele navnet mitt . men jeg synes du er tøff som tør

    11. Ble klipt å revna med førstemann, 12 sting. Med andre revna jeg kun minimalt å trengte kun 2 sting. Prosenten av de som føder så er det kun 17% som må klippes 🙂 er jo d man må se på, det er jo fortsatt 83% sannsynlig at en ikke må klippe..
      Men å klippe er ikke så ille etter min mening, d tar lengre tid før d gror der nede men selve klippinga kjente jeg ikke.

    12. har ikke noe å si hvor mye du veier om du revner eller ikke da! Gikk selv opp mange kilo under svangerskapet men ikke noe revning ! Er du ung og du presser når du skal og holder igjen når du skal minsker du sjansen for å revne ganske mye! Er ikke noe selvfølge att man revner. Man bare hører så mye oftere om det.
      Hadde ho vært hos en fotograf og tatt nakenbilder med gravidmagen så hadde alle kommentert hvor fine bildene er, men når ho har buksa nede på bilder ho tar hjemme så skal det være så forferdelig ! Hud er hud, hjemme eller hos fotografen

    13. Ja men det er forskjell på å ta fine gravid bilder naken hos en fotograf, og STÅ PÅ BADET ELLER HVOR DET ER Å DRA NED BUKSA Å TRUSA! HALLO :O

    14. Rumpa ser jo likedann ut fordet vel! Om ho vil ha slike bilder av seg på nett så må ho jo få lov til det. Da vet du ihvertfall att ho aldri kommer til å bli sjefen din, for ho vil jo aldri bli ansatt i en seriøs stilling når sånt ligger på nett. Å det kan jo være en trygghet

    15. Rumpa ser jo likedann ut fordet vel! Om ho vil ha slike bilder av seg på nett så må ho jo få lov til det. Da vet du ihvertfall att ho aldri kommer til å bli sjefen din, for ho vil jo aldri bli ansatt i en seriøs stilling når sånt ligger på nett. Å det kan jo være en trygghet

    16. ja den er selvfølgelig lik, hvem sa noe om det? ser ikke bra ut når man ser at hun har dradd ned buksa, det ser skikkelig ut som noen har tvunget henne til å ta dette bilde, det ser ekkelt ut

    17. Herreguuud Rannveig.. æ kjenne dæ ikke eller nåt.. Men djises du e deilig ;p
      Du klær virkelig den magen 😉

    18. Her ser du myyyyyyye større ut å mye finere ut en på bildene som du har redigert på i uke 30… merkelig!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg