SUNN lørdagskoos

 

Taco er virkelig knallgodt ! Og veldig, veldig sunt !   DET liker både jeg og lillegutt <3 


 

 

Og som om ikke det skulle være nok sunne greier…   så mekka jeg like godt FRUKTSALAT til dessert ! 

 

Så hadde jeg jo sjokolade i da …  noe som gjorde at lillegutt gikk litt amok der inne i magen min ! Hah, søte han <3

Jeg har forresten fått HELT dilla på fruksalat .. spiser det sånn annenhver dag liksom.   Har egentlig dilla på alt som heter grønnsaker og frukt ! Hahahh


 

Coco Chanel fikk en NOE mere usunn dessert …  

 

 

 

KREM med vaniljesaus i midten, faktisk !  Favoritten hennes, høhø ! 


En stk VELDIG fornøyd Coco Chanel 🙂 


 

Og det ble et speilbilde av meg og bollemagen denne gangen  ! Uten noe sminke eller fancye klær.  

Daffeklær er faktisk min nye favoritt ! Og DET skulle jeg aldri trodd om meg selv, men man forandrer mening om mye rart når man er gravid.. hehe 🙂

MEN.. det blir andre boller når jeg er ferdig å være gravid, som er i overkant av 10 uker til ! Det skal bli heeerlig ! 


25 kommentarer
    1. Du er vell klar over at taco ikke er noe sunt? 😛 Salaten er sunn ja, men tacokrydder er stort sett bare salt, og samme med sausen.. Også blir liksom litt av vitsen med fruktsalaten borte når du har sjokolade, krem og vaniljesaus til 😛

    2. bare et tips, ikke lurt å gi pus så mye krem og vaniljesaus. bittelitt er ok, men pus får vondt i magen av melkeprodukter for mennesker..
      hvis du lager tacokrydder og tacosaus selv så blir det sunt. utrolig mye salt i ferdigproduktene. og salt må du være forsiktig med. du burde bruke karbonadedeig istedefor kjøttdeig også 🙂
      generelt er alle halvfabrikata lite sunne og fulle av sukker og salt. du burde lage maten din så ofte som mulig helt fra scratch for optimal næring til babyen din.

    3. Hahaha, jeg kan ikke annet enn å le. Dere klarer alltid å lure inn noe negativt. Jeg er så sykt lei av å se negative kommentarer til ALT Rannveig skriver. Taco er mye sunnere enn andre ting hun kunne funnet på å hivd i seg på en lørdagskveld. Det er sunnere med taco kontra lasagne feks, og hun kunne spist masse melkesjokolade og potetgll istedet for fruktsalat med litt sjokolade i. Og om pusekatten hennes får vondt i magen av så MYE fløte og melkeprodukter vet vell hun selv. Har dere ikke noe positivt å kommentere så la vær da vel 🙂 Og kanskje et tips kan være å skrive på en positiv måte istedet for på dne måten dere skriver ting på!

    4. kan du lage et innlegg om koffor du har så fin å glatt hud i ansiktet 🙂 hvilke produkter bruker du for å bevare den?

    5. Jessunavn!! På alle innlæggan te rannveig så e det ALLTID nå negativ! Nån må jo bare slæng med leppa! Herremin sir æ bare 🙂 du ekje aleina som blei hækta på fruk å grønt 🙂 æ va rimelig hækta sjøl! Måtte ha frukt hver dag å te middagen så va d vektig med grønnsaker! 🙂

    6. like bloggen din veldig godt! du står for den du e, å det like æ 🙂 lykke til med babyen, det kommer nok til å gå veldig bra! kan ikke du lage en videoblogg kanskje? 🙂

    7. Anonym: Det e sant, utrolig mye negativitet her på bloggen ! Men noen føler seg vell bedre av det , ikke vet jeg.

      Hahah ! Ser den ! Grønnsaker og frukt e av en eller annen merkelig grunn VELDIG godt når man e gravid ! :- )

    8. jeg bare visste at noen måtte kritisere noe i dette innlegget her også. herregud så frustrerende det må være for deg! jeg hadde blitt gal hadde det vært meg som ble kritisert for _alt_ iallefall.

    9. ho like jo det å provosere? taco ekke særlig sunt og det vet alle. ho legg vekt på ordet SUNN i overskrifta, og skriv; “veldig, veldig sunt” i teksten. så skjønne godt koffer folk nevne det 🙂 hadde ho unnlatt å bruke ordan sunn så hadde ingen reagert.

    10. Ka e det e me folk lure nu æ på.. La nu Rannveig få spise og gjøre ka ho vil, å la nu ho få gi katta si ka ho vil. Har katt selv, å nån katte tåle “menneske-melk”, hvis Rannveig si katt ikke hadde tålt det, så hadde nok ho merka det, å ikke gidd den mer.
      Å til alle på bloggen hennes: Æ e så sinnsykt lei av å lese alle de idiotiske kommentaran hær på bloggen hennes. Si nokka positivt eller bare la være.. Ekke vits å spre kvalme og elendihet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg