Enda en ultralyd !

 

 

Nå har jeg nettop pratet med gynekologen her i Alta, og jeg har da fått time til enda en ultralyd den 21 oktober ! Blir da å være akkurat 32 uker på vei , så nå gleder jeg meg kjempemasse til å se hvor stor han har blitt siden uke 27 ! 

 

Babyene vokser jo noe enormt fra uke 26, så jeg kan tenke meg at det vil være litt forskjell !   Ååh, nå er det ikke lenge igjenn altså !  

 

Jeg gleder meg sånn til å være mamma til lille gutten min , det skal bli helt hærlig ! <3 

 

 

 

Slik ser babyen ut inne i magen i uke 32 🙂 

 


 


18 kommentarer
    1. Koffer får du enda en? Synes ” alle” får så mange.. man skal jo bare ha en, så lenge man ikke har et risikosvangerskap 😛
      Urettferdig.. hehe
      Heldig e du!

    2. Ho får ikke.. den babyen der e tjukk .. ikke alle babyer som er så tjukke å gode når de er født engang. .

    3. Skjønner du gleder deg 🙂 jeg var spent på å få vite hvor stor han var blitt, og var på en sjekk i går på sykehuset. er 32 + 6 i dag, og han var ca 2100 gram i går, så begynner å bli stor. Min ligger helt på gjennomsnittet. Vet du hvordan din gutt ligger an i forhold til gjennomsnittet?? 🙂

    4. Til dere to som er anonyme: er dere lei dere fordi dere er tapere who got no brains?
      Hva i alle dager vet du om hvor stor babyen hennes er?
      Og hvorfor gidde og spørre spm ang barnefar? Rannveig har jo selv
      sagt at hun ikke bryr seg mere om han! Get a life.
      Du kommer til å bli en fantastisk mamma Rannveig! Jeg liker bloggen din.
      🙂

    5. heh, de fleste babyer veier jo så vidt over 3 kg nå til dags.. grunnet mye dritt i svangerskap. som f.eks RØYK gir lav fødselsvekt.. men rannveig røyker jo ikke sier hun, å hva er problemet med at jeg skrev at den babyen på bildet ser stoor å fin ut, til å være 32 uker i magen, alle er forskjellige vet duu =)

    6. Anonym: Jaa , enda en ! Hehe 🙂 Dette blir min femte ultralyd i dette svangerskapet. Grunnen til at jeg får en til nå, er at jeg hadde en bløding i uke 10 , fikk da en gratis ul for å sjekke at alt var ok, så fikk jeg tilbud om å komme tilbake 2 uker etterpå for en til, og når jeg var ferdig med den så sa han at jeg bare skulle kontakte han når jeg nærmet med 30 uker , så kunne jeg få en til gratis UL da også 🙂
      I tillegg til disse har jeg jo da vært på Ordinær UL og 3D ul 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg