Litt innkjøp , + at jeg har fjernet extensionsene mine (bilde) !

 

Jeg har fjernet extensionsene mine   ( keratinextensions fra PILUS)  av den enkle grunnen at jeg hadde bestemt meg for å farge håret brunt…   

 Men neidaa !  Feige meg .. 
Jeg har i grunnen utrooolig lyst å farge håret sjokoladebrunt !  Men jeg kjenner meg selv, og jeg vet at jeg kommer til å angre. 
Så da valgte jeg den enkle løsningen !  HØHØ
Jeg skal heller bare bleke etterveksten min, så får vi ta den ekstreme forvandlingen neste gang ! 

Jeg kjøpte også disse EKSTREMT behagelige, myke lang-sokkene.  Jeg har blitt en skikkelig koosepus, og jeg ELSKER koseklær .  Disse hadde sånn skikkelig mykt stoff inni, sånn der fleece-aktig.  De er forresten fra Cubus .

 

 

 

 

 

Og en kjempesøt blåstripet ull-body til lille prinsen min !  Den har lang hals, så det er jo også kjempepraktisk.. Me likes ! 

 


 

 

Det øverste bildet er tatt med Iphone’n min, så det er ræva kvalitet. Skal legge ut flere bilder av meg selv slik at dere ser “ny” sveisen min bedre !   Det blir nok enten senere, eller i morgen ! 🙂 

 

 

♥ Hva synes du var penest, med eller uten extensions ? ♥

 

 

 

 

 

20 kommentarer
    1. Har og kjempe lyst til å farge håret sjokoladebrunt. Holder på å lyse opp håret mitt nu, men frisøran e så skeptisk til det siden håret mitt e blitt så slitt og flisat etter at æ ble gravud, til tross for at æ dynker håret med hårkur, spesial-shampoo og balsam 🙁 Hater håret mitt nu, så kanskje æ bare venter litt med å lyse opp håret til æ e ferdig med svangerskapet iallfall.. I don´t know. Du va forresten døds fin med kortere hår! 🙂

    2. Knallfin uten extension! Du e jo dødspen med også, men blei meir voksen no! Smellvakker mamma! Såg nokre bilde av deg med mørkt hår og må sei eg synst du kledde det også utrulig godt! Det et vel brunt som er din naturlige farge også? Men, den smukke kler alt 😉

    3. Har hørt at man ikke burde farge håret når man er gravid? Eller var det før i tiden? 😛 🙂 Lurer på det selv, men har ikke orka å sjekk det ut, så har latt vær å farg det mens jeg var gravid nå… 😛 😛

    4. nina: det er ikke farlig å bleike, farge eller stripe håret i graviditet. grunnen til at man skal være litt forsiktig med farging er fordi håret kan reagere annerledes når man er gravid. dvs fargen kan bli annerledes enn den skulle blitt. dette gjelder kun for farging og ikke for striping og blondering 🙂
      har snakket med frisør om dette så vet at det kommer fra en sikker kilde 😉

    5. Kjempe fin uten extension =) så pluttselig mye eldre ut. Syns også at du er ser veldig fin ut med brunt hår. Men også med blondt 😉 lykke til med valget 😀

    6. Æ syns du passa mye bedre med kort hår. Så også de bildan av deg i eldre innlegg der du hadde brunt hår, å det passa deg kjempe fint! 🙂 Men det e jo bare min mening da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg