Magen i uke 20 VS uke 30, og lille i uke 19 VS uke 27 !

 

Jeg synes det er helt sykt å se hvor stor magen faktisk har blitt siden uke 20 når jeg stiller bildene ved siden av hverandre !  Man ser jo tydelig forskjell, og det er jo ganske morsomt ! Lillegutten min er blitt stoor !  

 

I uke 19 veide han SMÅLIGE 250 gram, og var 21,5 cm , til nå å veie 1600 gram og være hele 36 cm !  ♥

 

 

 

Som dere ser, så har magen vokst MASSE på disse 10 ukene !  I uke 20 så hadde han jo nettop begynt med ordentlige spark,  og jeg lå time på time i sengen bare for å kjenne han sparke ! Nå snur han bare mest på seg der inne, og det er jo selvfølgelig for at lille er blitt stor å ikke har så veldig mye plass til å sparke ! 

 

 

Her ser dere hvor stor babyen er i uke 20, og hvor stor han er i uke 30!  GANSKE stor forskjell med andre ord. 

 

Fine gutten min ! Jeg gleder meg utrolig mye til å se om han ligner mest på meg eller Tor-Even !  Han har iallefall pappaen sin nese , det er helt sikkert !   Blir spennende å se om han får brune øyne som meg, eller lyseblåe som pappaen  🙂 

11 kommentarer

Siste innlegg