Magebilder 31+3

 

Magen vokser som bare det for tiden !  Og for å si det slik, det er ikke vanskelig for meg å skjønne at jeg faktisk har en så og si fiks ferdig baby inni magen min.  For når han beveger på seg, så kan man kjenne forskjell på føtter, armer , hode , rumpa og slikt.  Uttapå magen…   Jeg blir til stadighet overrasket over hvor fort tiden faktisk går.  På en måte går den sakte, men når ukene går og man ser tilbake, så tenker man liksom ;  er det SÅ lenge siden !?!  

Noen flere gravide som føler det på samme måte ?  Og hva synes dere om magen ?  Som dere ser , så begynner den å bli ganske rund forfra også, så kanskje han endelig begynner å vokse litt utover nå istedenfor oppover ? :p 

Synes alle andre gravide har så store mager i forhold til meg ! MEN, det kan jo ha noe med å gjøre at jeg er ganske lang og slank naturlig .   Det mener iallefall jordmor.   For jeg ligger jo på normalen på symfyse-fundus mål.  

Uansett..   nå skal jeg gå å sove, skal tiiidlig opp imårn !  Uffee..   og nå er det bare 4 dager til jeg og Tor-Even skal på ultralyd å se store fine nydelige gutten vår på nytt ! Dette blir jo første gangen på veeeldig lenge han har vært med på ultralyd, så det kan jeg tenke meg at han gleder seg til !

 

Go natt alle mine kjære lesere, nå tar jeg og lillegutt kvelden ! ♥

18 kommentarer

Siste innlegg