HEIA MORRATRYNE

 

 

MEN, takk gud for solbriller ! ♥♥♥

 

Ehehh, ja..   jeg har faktisk ikke sovet mere enn maks en halvtime i natt ! Sykegreier..    og som kjent, så ser man ikke så altfor bra ut når man ikke har sovet.    DERFOR ekstremt morratryne i dag.  Tror det blir en 10 timers powernap i dag jaa ! 

Jeg vet ikke hvorfor, men søvnen min begynner å bli jævlig forstyrret, enten får jeg ikke sove i det hele tatt, ellers så må jeg bare opp på do 15 ganger om natten, og spise i samme slengen må man jo også gjøre..   hvis jeg ikke vil sulte ihjel da ! 

 

Dette var da frokosten min i dag, siden jeg ikke rakk å spise hjemme !  Dro nemlig i møte kl 10

På møtet pratet vi om jobb i barnehage.  Siden jeg har meldt meg som reell arbeidssøker elns, så har man plikt til å si ja til arbeid…. elns.     Så hun dama skulle kontakte meg i løpet av uken.  Og helt ærlig talt , så er det helt greit for meg å jobbe nå.  Ikke har jeg bekkenløsning, ikke har jeg vondt i ryggen.. jaa, jeg er rett og slett veldig, veldig frisk til å være i min 8 mnd av svangerskapet !  

Og siden jeg da selv skal få barn om veldig kort tid, hva er vel mere passende enn barnehage ?  Synes det høres koselig ut jeg 🙂

UANSETT.  Nå kaller sengen, til en laaang powernap, selv om lillegutt er LITT for aktiv til at jeg tror jeg klarer å sove akkurat nå.. men skal prøve !   Kjører i gang en heeerrlig ny konkurranse senere i dag, så bare følg med kjære lesere ! 

 

NATTAA ♥

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg